Επιχειρήσεις

Ποιούς παρόχους επιλέγουν οι μεγάλες εταιρίες - Στην τρίτη θέση έχει πέσει η Elpedison

Ποιούς παρόχους επιλέγουν οι μεγάλες εταιρίες - Στην τρίτη θέση έχει πέσει η Elpedison
Η μέση τάση τα υψηλά περιθώρια - Μεγαλώνει ο ανταγωνισμός
Κινητικότητα  και μάλιστα  έντονη παρατηρείται  στην αγορά  της  Μέσης  Τάσης ηλεκτρικού  ρεύματος  που περιλαμβάνει  μεγάλες  βιομηχανίες όπως βιοτεχνίες  και  μεγάλα κτηριακά  συγκροτήματα  που εμφανίζουν μεγάλες καταναλώσεις  ρεύματος.
Οι ιδιώτες  προμηθευτές  ηλεκτρικής  ενέργειας προσφέρουν  ηλεκτρική ενέργεια  σε ανταγωνιστικές τιμές σε σχέση με τη  ΔΕΗ. 
Ομως η ΔΕΗ έχει καταφέρει να κερδίσει πελάτες σε σχέση με την πιο αδύνατη από τους παρόχους που είναι η Elpedison και η οποία έχει μείνει στην τελευταία θέση σε μερίδια συνολικά αλλά και στην μέση τάση.
Ωστόσο  ο ανταγωνισμός  εστιάζεται  ανάμεσα στους ιδιώτες παρόχους
Τα «παζάρια» δίνουν και παίρνουν  με αποτέλεσμα  η τελική  διαμορφούμενη τιμή  όμως δεν μπορεί να πέσει  πιο κάτω από  τα τρέχοντα επίπεδα τιμών που κατά μέσο όρο  διαμορφώνεται  στα  50  ευρώ τη MWH.
Η αποκλιμάκωση της τιμής  συνδυάζεται και από άλλες παροχές που είναι σε θέση να δώσει ο ιδιώτης  παρόχος.Το τμήμα  marketing των εταιρειών είναι σε θέση να διαμορφώσουν ένα ελκυστικό  πακέτο που να ταιριάζει στο προφίλ του πελάτη.
Ο πρόεδρος και CEO  της γαλακτοβιομηχανίας ΚΡΙ – ΚΡΙ κ. Παναγιώτης Τσινάβος  είπε στο  Worldenergynews  ότι η απελευθέρωση  της  αγοράς  ενέργειας  που συντελείται  δίνει  σημαντικά οφέλη στη βιομηχανία.
Αναφερόμενος  στη δική του βιομηχανία είπε ότι έχουμε μια πολύ  καλή συνεργασία  με την  εταιρεία Ήρων, η οποία με  το τιμολόγιο της  μας βοήθησε  να μειώσουμε το κόστος της ενέργειας που φθάνει κοντά στο  7%.
Πρόκειται για μια σημαντική εξέλιξη  στην αγορά της  ενέργειας που βοηθά  την εγχώρια βιομηχανία να βγει με αξιώσεις στη διεθνή αγορά  προσφέροντας  τα προϊόντα της σε πού καλές τιμές.
Το «κυνήγι» αναζήτησης πελατείας που εντείνεται στη Μέση Τάση συνεχίζεται με αμείωτο ενδιαφέρον  για  τις  εταιρείες προμηθευτών ηλεκτρικής ενέργειας.

Ωφέλη για τα σούπερ μάρκετ

Μετά τη βιομηχανία  ο πιο σημαντικός τομέαςείναι οι αλυσίδες σουπερ μάρκετ που δέχονται  προτάσεις για συνεργασία με ιδιώτες προμηθευτές ηλεκτρικής  ενέργειας. 
Η αλυσίδα Βενέτη έχει προχωρήσει σε συμφωνία μετην εταιρεία WATT& VOLT και κατέφερε να διαμορφώσει την αξία του ρεύματος στο 38% στο σύνολο του λογαριασμού ρεύματος.
Πολύ κοντά σε συμφωνία βρίσκεται  και όμιλος Παντελιάδη ( My market,METRO ) με ιδιώτη πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας.
Όμως η ΑΒ Βασιλόπουλος φαίνεται ότι στηρίζει  τον  παραδοσιακό παίχτη  που  είναι η ΔΕΗ που  είναι σε θέση  να   ανταποκριθεί  στις  ανάγκες  της αγοράς  καθώς   το τιμολόγιο  διαμορφώνεται  και κάτω από τα  50 ευρώ τη MWH αλλά  μπορεί και να φθάσει  μέχρι τα 58 ευρώ  όταν  η κατανάλωση  ρεύματος  δεν  είναι αυτή που δέχεται περαιτέρω  διαπραγμάτευση.  
Να  σημειωθεί  ότι η  οικονομική κρίση που βρίσκεται  σε εξέλιξη από το 2010 παρότι δεκάδες   επιχειρήσεις  κατέβασαν  ρολά  η κατανάλωση  ρεύματος  αυξήθηκε  στη  μέση  τάση ενώ  μειώθηκε  στην υψηλή  τάση. 
Ιδιαίτερη  αίσθηση  κάνει  το στοιχείο  της μείωσης  του  ρεύματος  των οικιακών  καταναλωτών. 
Το δεκάμηνο  Ιανουαρίου  - Οκτωβρίου 2012 η κατανάλωση  ρεύματος  ήταν 27.637.123 MWH ενώ το αντίστοιχο  διάστημα του 2016 μειώθηκε στις  25.961.097.
Η Μέση Τάση  σημείωσε  αύξηση στις 10.119.006WWH το  2016 έναντι 9.285.422 MWH το 2012.
Στην υψηλή  τάση που περιλαμβάνονται συνολικά 30  ενεργοβόρες επιχειρήσεις   η κατανάλωση ρεύματος  έπεσε  σε 5.032.028 το 2016 έναντι 5.230.662   το δεκάμηνο ( Ιανουαρίου  – Οκτωβρίου)  του  2002.
Αυτές ζητούν από την ΔΕΗ νέες συμφωνίες στα πρότυπα του Αλουμινίου της Ελλάδος.

Νίκος  Θεοδωρόπουλος 

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης