Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Αισθητά μειωμένος σήμερα ο συνωστισμός στα καταστήματα της ΔΕΗ

Αισθητά μειωμένος σήμερα ο συνωστισμός στα καταστήματα της ΔΕΗ
Μέσος χρόνος αναμονής στο τηλεφωνικό κέντρο χθες ήταν 1,5 λεπτά ενώ μέσος χρόνος εξυπηρέτησης 20’’ και δεν απαντήθηκε το 8% του συνόλου των κλήσεων

Ουρές σχηματίστηκαν και σήμερα στα κεντρικά καταστήματα της ΔΕΗ στην οδό Αριστείδου στην Αθήνα, στην Καλλιθέα και τη Θεσσαλονίκη αλλά σε καμία περίπτωση δεν παρατηρήθηκε ο χθεσινός συνωστισμός.
Ειδικά στο κατάστημα της Αριστείδου από πολύ νωρίς το πρωί υπήρχε περιπολικό της αστυνομίας προκειμένου να συνδράμει τους υπαλλήλους της επιχείρησης για την τήρηση των αποστάσεων και των μέτρων ασφαλείας.
Είναι χαρακτηριστικό ότι και σήμερα στις 5 το πρωί είχαν συγκεντρωθεί περισσότερα από 25 άτομα. Η πλειονότητα των προσερχομένων στα καταστήματα της ΔΕΗ θέλουν να πληρώσουν τον λογαριασμό τους, ή να καταβάλλουν τις δόσεις ρυθμίσεων, προκειμένου να μην χάσουν τον διακανονισμό.
Και αυτό παρά το γεγονός ότι οι εργασίες αυτές μπορούν να γίνουν τόσο τηλεφωνικά όσο και ηλεκτρονικά αλλά και σε άλλα καταστήματα, όπως τις τράπεζες, τα καταστήματα του ΟΠΑΠ και στα σούπερ μάρκετ «Μασούτης» και Σκλαβενίτης.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΔΕΗ, χθες από τον τηλεφωνικό κέντρο «11770» εξυπηρετήθηκαν 15.000 καταναλωτές ενώ 1.200 καταναλωτές των οποίων τα στοιχεία συγκεντρώθηκαν από τους υπαλλήλους της ΔΕΗ στις ουρές των καταστημάτων όλης της Ελλάδας εξυπηρετήθηκαν μέσω κλήσης που τους έγινε από το 11770.Μέσος χρόνος αναμονής στο τηλεφωνικό κέντρο χθες ήταν 1,5 λεπτά ενώ μέσος χρόνος εξυπηρέτησης 20’’ και δεν απαντήθηκε το 8% του συνόλου των κλήσεων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η υπηρεσία «call back» από την έναρξη λειτουργίας της έχει εξυπηρετήσει 20.000 πελάτες.
Σε ότι αφορά τις χρονοχρεώσεις από τις εταιρείες τηλεφωνίας, η ΔΕΗ είναι σε συζήτηση μαζί τους, προκειμένου να μειωθούν και ήδη η Wind έχει μειώσει την χρέωση κατά 45%. Αξίζει πάντως να γνωρίζουν οι καταναλωτές ότι οι χρεώσεις είναι πολύ χαμηλότερες από σταθερά τηλέφωνα.
Τέλος, η ΔΕΗ εξυπηρετεί τους καταναλωτές και μέσω του facebook απαντώντας σε σχετικά ερωτήματα.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης