Περιβάλλον

Ανταγωνισμός Bolt - Uber για την προώθηση των ηλεκτρικών ποδηλάτων - Αφετηρία «μάχης»το Παρίσι

Ανταγωνισμός Bolt - Uber για την προώθηση των ηλεκτρικών ποδηλάτων - Αφετηρία «μάχης»το Παρίσι
Η Bolt ισχυρίζεται ότι δεν είναι η επόμενη Uber, αλλά κάτι διαφορετικό, δεδομένου ότι δίνει στους οδηγούς της μεγαλύτερο μερίδιο των κερδών και παρέχει περισσότερα χαρακτηριστικά ασφαλείας

Νέα δεδομένα αρχίζουν να διαμορφώνονται στις πλατφόρμες μεταφορών. Το CNBC κάνει ειδική αναφορά στον ανταγωνισμό της εσθονικής start-up ridehailing Bolt και της Uber.
Ειδικότερα, η εφαρμογή Ride-hailing, Bolt, ξεκίνησε ένα ηλεκτρικό πρόγραμμα κοινής χρήσης ποδηλάτων στο Παρίσι, επεκτείνοντας τις μεταφορές της.
Οι χρήστες θα πρέπει να αλλάξουν το ταξί με το ποδήλατο μέσω της πλατφόρμας «σαρώνοντας» έναν κωδικό QR.
Η Bolt στοιχηματίζει ότι τέτοιες προσφορές θα την βοηθήσουν να ανακάμψει από την κρίση αφού οι πωλήσεις της υποχώρησαν 75% τον Μάρτιο.
«Η νέα μας υπηρεσία κοινής χρήσης ποδηλάτων μέσω του διαδικτύου θα ευνοήσει τις οικολογικές μεταφορές, στο πλαίσιο της σταδιακής άρσης των lockdowns λόγω του COVID-19. Πιστεύουμε ότι η μικροκινητικότητα πρέπει να είναι προσιτή ειδικά σε τέτοιες στιγμές» δήλωσε χαρακτηριστικά το υπεύθυνο στέλεχος της Bolt, Dmitri Pivovarov.

Το κεφάλαιο «Bolt»

Στην πραγματικότητα, η Bolt επιστρέφει στην αγορά, αφού πριν από δύο χρόνια η εταιρεία προσπάθησε να εισέλθει στην αγορά του Λονδίνου με το όνομα Taxify. Την εποχή εκείνη, η εταιρεία δεν κατάφερε να περάσει τη διαδικασία αδειοδότησης.
Σήμερα, η Bolt ισχυρίζεται ότι δεν είναι η επόμενη Uber, αλλά κάτι διαφορετικό, δεδομένου ότι δίνει στους οδηγούς της μεγαλύτερο μερίδιο των κερδών και παρέχει περισσότερα χαρακτηριστικά ασφαλείας.
Η Bolt επέλεξε τη γαλλική πρωτεύουσα για την πρώτη παρουσίαση των ηλεκτρονικών ποδηλάτων της, αλλά σχεδιάζει να λανσάρει ποδήλατα σε περισσότερες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες αργότερα αυτό το έτος. Προσφέρει προς το παρόν ενοικιάσεις σκούτερ σε 21 πόλεις σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Αυτή τη στιγμή η Bolt είναι ήδη διαθέσιμη σε άλλες 17 χώρες της ΕΕ, στην Αφρική και την Κεντρική Ασία. Σημαντικό στοιχείο το γεγονός ότι έλαβε χρηματοδότηση από μεγάλες εταιρείες κινητικότητας όπως η Daimler και η κινεζική Didi Chuxing.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης