Τελευταία Νέα
Δελτία Τύπου

Οι άνθρωποι της ZeniΘ συστήνονται στο κοινό μέσα από τη νέα Social Media καμπάνια «Οι Άνθρωποί μας»

Οι άνθρωποι της ZeniΘ συστήνονται στο κοινό μέσα από τη νέα Social Media καμπάνια «Οι Άνθρωποί μας»
Η κορυφαία ομάδα ενεργειας της ZeniΘ παραμένει στη διάθεση των καταναλωτών μέσω των δωρεάν online υπηρεσιών myZeniΘ, Live Chat και Click2Call, την τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης 18321, καθώς και μέσα από τα 9 φυσικά καταστήματα του δικτύου της σε όλη την Ελλάδα

H ΖeniΘ, ο 1ος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα, ανατρέπει και πάλι τα δεδομένα με μια νέα Social Media καμπάνια, στρέφοντας αυτή τη φορά τα φώτα σε όλους τους εργαζομένους της που απαρτίζουν την «κορυφαία ομάδα» εξυπηρέτησής της, οι οποίοι, χάρη στην πολυετή εμπειρία τους έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη εκατοντάδων χιλιάδων ικανοποιημένων πελατών σε φυσικό αέριο και ρεύμα σε όλη την Ελλάδα.  

«Οι Άνθρωποί Μας» συστήνονται στο κοινό μέσα από το Facebook, το Instagram και το LinkedIn της ZeniΘ και μας προσκαλούν να τους γνωρίσουμε από κοντά και να μας ενημερώσουν για τις λύσεις που προσφέρει η ZeniΘ μέσα από τη μεγάλη γκάμα προϊόντων της σε φυσικό αέριο και σε ρεύμα αλλά και των ενεργειακών υπηρεσιών  της με στόχο να καλύψει τις ανάγκες που έχουμε ως καταναλωτές.  

O κ. Μάνος Εξαρχουλάκος, Διευθυντής Marketing και Επικοινωνίας της ZeniΘ, δήλωσε σχετικά: «Η επιτυχία είναι ομαδική υπόθεση και στη ΖeniΘ το αποδεικνύουμε καθημερινά. Στηρίζουμε με όλες μας τις δυνάμεις τους ανθρώπους που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της εξυπηρέτησης των πελατών μας, είτε στα καταστήματα, είτε στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών,  είτε στα γραφεία μας και οι οποίοι αποτελούν το θεμέλιο στη σχέση εμπιστοσύνης που έχουμε χτίσει με τους πελάτες μας σε όλη την Ελλάδα εδώ και πάνω από 20 χρόνια. Οι άνθρωποί μας βρίσκονται στο πλευρό των καταναλωτών, κατανοώντας τις ανάγκες τους χάρη στην εμπειρία και την τεχνογνωσία που έχουν αποκτήσει όλα αυτά τα χρόνια και είναι έτοιμοι να προσφέρουν λύσεις για κάθε ενεργειακή τους ανάγκη. Σε αυτούς τους ανθρώπους λοιπόν δίνουμε το βήμα εκφράζοντας την υπερηφάνεια μας κι ένα μεγάλο ευχαριστώ για την εργατικότητα, την αξιοπιστία και την αφοσίωσή τους». 

Η κορυφαία ομάδα ενεργειας της ZeniΘ παραμένει στη διάθεση των καταναλωτών μέσω των δωρεάν online υπηρεσιών myZeniΘ, Live Chat και Click2Call, την τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης 18321, καθώς και μέσα από τα 9 φυσικά καταστήματα του δικτύου της σε όλη την Ελλάδα.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα της ZeniΘ, καθώς και σε όλες τις πλατφόρμες social media: FacebookLinkedInInstagram και Twitter.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης