Τελευταία Νέα
Περιβάλλον

NYT: Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πρέπει να ξεπεράσουν τα 50.000 μίλια για να καλύψουν τις αρχικές εκπομπές CO2

NYT: Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πρέπει να ξεπεράσουν τα 50.000 μίλια για να καλύψουν τις αρχικές εκπομπές CO2
Η ανάλυση αναφέρει ότι το κενό των εκπομπών αντισταθμίζεται κατά τη διάρκεια ζωής του οχήματος

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πρέπει να ταξιδέψουν μέχρι 50.000 μίλια για να «ματσάρουν» τα αποτυπώματα του άνθρακα, ενός μοντέλου βενζίνης λόγω της τεράστιας ποσότητας ενέργειας που καταναλώνεται κατά τη διαδικασία παραγωγής, σύμφωνα με έρευνα των New York Times.

Η κατασκευή ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου παράγει υψηλά επίπεδα εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, κυρίως λόγω της μπαταρίας του και άλλων περιβαλλοντικά ακριβών υλικών, σύμφωνα με την έρευνα.

Ο συντάκτης της έρευνας, Graeme Paton αναφέρει ότι η κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων Volvo Polestar 2, αντιστοιχεί σε 24 τόνους διοξειδίου του άνθρακα (CO2). Αυτό συγκρίνεται με 14 τόνους από την παραγωγή ενός Volvo XC40 με ορυκτά καύσιμα.

Η ανάλυση αναφέρει ότι το κενό αντισταθμίζεται κατά τη διάρκεια ζωής του οχήματος, που αντικατοπτρίζουν τη χρήση μπαταρίας έναντι βενζίνης ή diesel. Ωστόσο οι αυτοκινητιστές θα πρέπει να οδηγήσουν το ηλεκτρικό αυτοκίνητο για 48.500 μίλια προτού τα αποτυπώματα του άνθρακα είναι χαμηλότερα από αυτά ενός συμβατικού οχήματος. Αυτή η απόσταση μειώνεται στα 31.000 μίλια όταν όλη η ηλεκτρική ενέργεια ενός αυτοκινήτου προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές.

Η έρευνα κατέγραψε παρόμοια αποτελέσματα για άλλα αυτοκίνητα, όπως το e-Golf της Volkswagen και το αντίστοιχο diesel.

ffh


Υψηλές εκπομπές άνθρακα και διαπιστώσεις

Αξίζει να επισημανθεί ότι την περασμένη εβδομάδα, αντίστοιχη έρευνα έγινε ξανά για την ηλεκτροκίνηση, υπογραμμίζοντας τα υψηλά επίπεδα εκπομπών αερίων διοξειδίου του άνθρακα, που εκπέμπει η κατασκευή αυτού του είδους τα οχήματα

Ειδικότερα,  «απαιτείται "μεγαλύτερη διαφάνεια" από τις αυτοκινητοβιομηχανίες στα οχήματα με συνολικά αποτυπώματα CO2»

Η έκθεση εκθέτει ότι τα αυτοκίνητα χρειάζονται ένα σύστημα παρόμοιο με ένα πιστοποιητικό ενεργειακής απόδοσης, το οποίο ισχύει και για τα σπίτια προς πώληση στη Βρετανία.

Ο Matt Western, ο βουλευτής και πρόεδρος της κομματικής κοινοβουλευτικής ομάδας κινητήρων, ανέφερε: «Δεν πρέπει να  μας ξεγελάει η σκέψη ότι η απαγόρευση της πώλησης diesel και ηλεκτρικής ενέργειας θα λύσει το πρόβλημα. Πρέπει να αντιμετωπίσουμε την απαλλαγή από τον άνθρακα τόσο των οχημάτων όσο και των καυσίμων για να έχουμε πραγματική ελπίδα να ανταποκριθούμε στις φιλοδοξίες μας για μείωση του CO2».

Η μελέτη αναφέρει ότι η εστίαση στα νέα αυτοκίνητα αγνοεί την επίδραση των 40 εκατομμυρίων οχημάτων που ήδη υπάρχουν στους δρόμους του Ηνωμένου Βασιλείου. Τα αυτοκίνητα διαρκούν κατά μέσο όρο 14 χρόνια και αυτά τα οχήματα πρέπει να ληφθούν υπόψη όταν εξετάζουμε πώς να πετύχουμε την ανθρακοποίηση στις οδικές μεταφορές.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης