Ενέργεια

Η έλλεψη ημιαγωγών «φρενάρει την παραγωγή αυτοκινήτων

Η έλλεψη ημιαγωγών «φρενάρει την παραγωγή αυτοκινήτων
Η ζήτηση για νέα οχήματα και κυρίως για ηλεκτρικά αυτοκίνητα φάνηκε να μην μειώνεται κατά τη διάρκεια του lockdown

Έχουν περάσει σχεδόν πέντε μήνες από τότε που η παγκόσμια έλλειψη chip εμφανίστηκε ως ένα σοβαρό πρόβλημα για την αυτοκινητοβιομηχανία. Μερικοί ειδικοί λένε ότι μπορεί να χρειαστεί ένας χρόνος για να βγουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες από αυτήν την ακριβή «κόλαση» εφοδιαστικής αλυσίδας, μεταδίδει το Bloomberg.

Η ζήτηση για νέα οχήματα και κυρίως για ηλεκτρικά αυτοκίνητα φάνηκε να μην μειώνεται κατά τη διάρκεια του lockdown. Έτσι η αυξημένη ζήτηση έφερε σε αδιέξοδο τις εταιρίες παραγωγής ημιαγωγών, που προσπαθούν τώρα να ανταποκριθούν στην αυξημένη ζήτηση.

Οι χρόνοι παράδοσης για μάρκες αυτοκινήτων είχαν ήδη επιμηκυνθεί πριν από την πανδημία του COVID, δεδομένου ότι τα αυτοκίνητα μπήκαν στην εξίσωση των ημιαγωγών.  Δεδομένου ότι τα αυτοκίνητα καταναλώνουν μόλις το 10% της παγκόσμιας παραγωγής τσιπ, οι εταιρείες αυτοκινήτων συνήθως αγοράζουν τσιπ ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης.

Οι ημιαγωγοί είναι εξαιρετικά σημαντικά ανταλλακτικά για την ολοκλήρωση των συστημάτων ψυχαγωγίας και από τα πιο βασικά μέρη για να λειτουργήσουν συστήματα όπως το υδραυλικό τιμόνι και τα φρένα.

Ακολουθεί η ενδιαφέρουσα συζήτηση με τον Mike Hogan, τον επικεφαλής της αυτοκινητοβιομηχανίας στο Global Foundries, έναν κατασκευαστή τσιπ που διαθέτει εργοστάσια στις ΗΠΑ, την Ευρώπη και την Ασία. .Ο Hogan λέει ότι με την ηλεκτροδότηση και την αυτονομία των οχημάτων, οι αυτοκινητοβιομηχανίες πρέπει να εξετάσουν πιο βαθιά τα δίκτυα προμηθευτών τους.

Πού βρισκόμαστε τώρα;  Θα μειωθεί η έλλειψη;

Το πρώτο κύμα βοήθειας για αυτοκινητοβιομηχανίες προσδιορίζεται το τρίτο τρίμηνο. Είναι πολύ δύσκολο να πούμε αν υπάρχει έλλειψη η οποία κρύβεται πίσω από μια χειρότερη έλλειψη.

Μπορούν τα εργοστάσια τσιπ στις ΗΠΑ. να ανταγωνιστούν τους παραγωγούς χαμηλότερου κόστους στην Ασία;

Χτίσαμε ένα εργοστάσιο από την αρχή στη Νέα Υόρκη. Κοστίζει δισεκατομμύρια, αλλά υπάρχουν πάνω από 3.000 άτομα που εργάζονται εκεί. Τα 3.000 άτομα πληρώνονται λίγο περισσότερο από τα 3.000 άτομα στην Κορέα; Ναι, πιθανώς. Μέρος αυτού μπορεί να έχει κάποιο πλεονέκτημα για τους ανθρώπους να χρησιμοποιούν την εγχώρια προμήθεια που δημιουργούμε, αλλά έτσι είναι παντού στον κόσμο.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης