Ενέργεια

Δεν «λυγίζει» τις κερδοφόρες προσδοκίες της Renault για το 2021 η έλλειψη ημιαγωγών

Δεν «λυγίζει» τις κερδοφόρες προσδοκίες της Renault για το 2021 η έλλειψη ημιαγωγών
Η γκάμα της Renault θα έχει το πιο πράσινο αποτύπωμα στην ευρωπαϊκή αγορά το 2025
Σχετικά Άρθρα

Παρά τις δεδομένες αντικειμενικές δυσκολίες στην αγορά σχετικά με την έλλειψη ημιαγωγών και το αυξανόμενο κόστος των πρώτων υλών για την κατασκευή αυτοκινήτων, η αυτοκινητοβιομηχανία της Renault εμφανίζεται αισιόδοξη για την πορεία των κερδών της.

Σύμφωνα με την γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία, η έλλειψη των ημιαγωγών αναμένεται να οδηγήσει σε απώλειες παραγωγής της τάξης των 200.000 μονάδων κατά τη διάρκεια του 2021, υψηλότερα από τις εκτιμήσεις για απώλειες 100.000.

Τι έδειξε το α΄6μηνο

Για τους πρώτους έξι μήνες του 2021, τα καθαρά κέρδη ανήλθαν στα 354 εκατ. ευρώ, έναντι μεγάλων ζημιών της τάξης των 7,3 δισ. ευρώ την ίδια περίοδο του 2020, που περιλάμβανε τα lockdowns στην παραγωγή εξαιτίας της πανδημίας. Παράλληλα, το λειτουργικό περιθώριο διαμορφώθηκε στο 2,8%, με την εταιρεία να εκτιμά ότι θα διατηρηθεί σε όλη τη διάρκεια του έτους.

Τα έσοδα ενισχύθηκαν κατά 18,7%, έπειτα από πέντε διαδοχικά τρίμηνα πτώσης.

Η νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης

Η γκάμα της Renault θα έχει το πιο πράσινο αποτύπωμα στην ευρωπαϊκή αγορά το 2025, με πάνω από το 65% να αποτελείται από τα ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα και έως και 90% των πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων στη μάρκα Renault το 2030.

Ο Όμιλος Renault θα λανσάρει 10 νέα ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2025, με τα 7 να φέρουν τα σήματα της Renault.

Το Renault Group θα συνεργαστεί στενά με την Envision AESC, η οποία θα αναπτύξει ένα gigafactory μπαταριών στο Douai με δυνατότητα παραγωγής 9 GWh το 2024 με στόχο να φτάσει τα 24 GWh έως το 2030. Η ElectriCity, συνεργάτης της Renault Group θα παράγει μπαταρίες τελευταίας τεχνολογίας, ανταγωνιστικές ως προς το κόστος, χαμηλού άνθρακα και ασφαλείς για ηλεκτρικά μοντέλα, συμπεριλαμβανομένου του μελλοντικού Renault 5.

Παράλληλα, το Renault Group υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας ώστε να γίνει μέτοχος της γαλλικής νεοσύστατης εταιρείας Verkor με ποσοστό άνω του 20% . Οι δύο εταιρείες σκοπεύουν να αναπτύξουν μία μπαταρία υψηλής απόδοσης κατάλληλη για τα αυτοκίνητα κατηγορίας C (μικρομεσαία και πάνω), καθώς και για τα μοντέλα Alpine.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης