Ενέργεια

Το φιλόδοξο σχέδιο των VW και Bosch στην ηλεκτροκίνηση και τις μπαταρίες - «Στόχος η αυτάρκεια της Ευρώπης»

Το φιλόδοξο σχέδιο των VW και Bosch στην ηλεκτροκίνηση και τις μπαταρίες - «Στόχος η αυτάρκεια της Ευρώπης»
Η VW σχεδιάζει να έχει έξι εργοστάσια παραγωγής μπαταριών στην Ευρώπη έως το 2030 με κοινή χωρητικότητα 240 GWh

Η Volkswagen και η Bosch σχεδιάζουν να δημιουργήσουν μια κοινή επιχείρηση μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους για να εξοπλίσουν εργοστάσια κυψελών μπαταριών και να βοηθήσουν να γίνει η Ευρώπη αυτάρκης στην παραγωγή μπαταριών. Όπως αναφέρθηκε, θα εξερευνηθούν οι δυνατότητες λύσεων βιομηχανικής κλίμακας για την κατασκευή μπαταριών στην Ευρώπη.

Η νέα επιχείρηση θα παραδώσει συστήματα παραγωγής μπαταριών καθώς και θα βοηθήσει τους κατασκευαστές κυψελών μπαταριών να κλιμακώσουν και να διατηρήσουν τις εγκαταστάσεις παραγωγής τους. «Η Ευρώπη έχει μια μοναδική ευκαιρία να γίνει η παγκόσμια δύναμη για τις μπαταρίες τα επόμενα χρόνια. Εργαζόμαστε για να οικοδομήσουμε μια πλήρη, τοπική, ευρωπαϊκή αλυσίδα εφοδιασμού για την ηλεκτροκίνηση «made in Europe»», δήλωσε ο επικεφαλής του τεχνολογικού τμήματος της VW, Thomas Schmall.

Το σχέδιο της VW

Η VW σχεδιάζει να έχει έξι εργοστάσια παραγωγής μπαταριών στην Ευρώπη έως το 2030 με κοινή χωρητικότητα 240 GWh, σε μια προσπάθεια να ελέγξει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος της εφοδιαστικής αλυσίδας. Στόχος της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι να ξεπεράσει την Tesla και να φτάσει στην κορυφή σε πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο.

Τα δύο πρώτα εργοστάσια, ένα στη Σουηδία και ένα στη Γερμανία, πρόκειται να ξεκινήσουν την παραγωγή το 2023 και το 2025. Οι τοποθεσίες και οι ημερομηνίες έναρξης για τα υπόλοιπα τέσσερα δεν έχουν ακόμη αποκαλυφθεί, αν και πιθανές τοποθεσίες περιλαμβάνουν την Ισπανία και την ανατολική Ευρώπη.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου VW, Herbert Diess, δήλωσε ότι το τμήμα μπαταριών αναμένεται να πραγματοποιήσει πωλήσεις 20 δισεκατομμυρίων ευρώ μέχρι το τέλος της δεκαετίας και είναι έτοιμο για μερική πώληση. Για τη Bosch, η κίνηση θα ενισχύσει τον ρόλο της στη μετάβαση προς τα EV, κάτι που για πολλούς προμηθευτές αποτελεί υπαρξιακή απειλή, καθώς η κατασκευή ενός EV απαιτεί λιγότερα βήματα και λιγότερη εργασία σε σύγκριση με την κατασκευή ενός αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης