Η εταιρεία μπαταριών της Volvo Cars, προχωρά σε περικοπή θέσεων εργασίας (Reuters)

Η εταιρεία μπαταριών της Volvo Cars, προχωρά σε περικοπή θέσεων εργασίας (Reuters)
Οι τρέχουσες οικονομικές προκλήσεις και οι συνθήκες της αγοράς έχουν καταστήσει αδύνατη τη διατήρηση των δραστηριοτήτων μας στην τρέχουσα κλίμακα

Η εταιρεία μπαταριών της Volvo Cars ανακοίνωσε, σύμφωνα με το Reuters, τη Δευτέρα ότι θα μειώσει το εργατικό δυναμικό της κατά 50% για να μειώσει το κόστος, αφού αξιολόγησε την επιχείρησή της λαμβάνοντας υπόψη την πτώχευση της σουηδικής Northvolt, η οποία αρχικά ήταν συνιδιοκτήτρια της επιχείρησης.

Οι προκλήσεις της αγοράς

«Παρά τις καλύτερες προσπάθειές μας να διασφαλίσουμε την επιχείρησή μας και την εκτεταμένη συνεχιζόμενη αναζήτηση ενός κατάλληλου νέου τεχνολογικού εταίρου, οι τρέχουσες οικονομικές προκλήσεις και οι συνθήκες της αγοράς έχουν καταστήσει αδύνατη τη διατήρηση των δραστηριοτήτων μας στην τρέχουσα κλίμακα», δήλωσε σε ανακοίνωσή του ο Διευθύνων Σύμβουλος της Novo Energy, Adrian Clarke.

Η Northvolt και η Volvo Cars ίδρυσαν τη Novo Energy το 2021 για να κατασκευάσουν ένα ειδικό εργοστάσιο μπαταριών στο Γκέτεμποργκ, στη δυτική ακτή της Σουηδίας. Η κοινοπραξία ξεκίνησε ήδη από τον Ιανουάριο μέτρα μείωσης του κόστους, συμπεριλαμβανομένης της απόλυσης του 30% του προσωπικού της.

Οι απολύσεις που ανακοινώθηκαν τη Δευτέρα θα μειώσουν 150 επιπλέον θέσεις εργασίας, δήλωσε εκπρόσωπος της Novo στο Reuters. Η Novo δήλωσε ότι η παραγωγή μπαταριών με έναν νέο τεχνολογικό συνεργάτη στην περιοχή του Γκέτεμποργκ της Σουηδίας παρέμεινε ο κύριος μακροπρόθεσμος στόχος της.

Ένας εκπρόσωπος της Volvo Cars δήλωσε στο Reuters ότι συμμερίζεται τον στόχο για τη Novo, αλλά αρνήθηκε να παράσχει περισσότερες λεπτομέρειες.

Η Novo δήλωσε ότι θα συνεχίσει τις περιορισμένες δραστηριότητες κατά την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης κατασκευής και θα διερευνήσει μελλοντικά σενάρια που θα μπορούσαν να της επιτρέψουν να επαναλάβει τις δραστηριότητές της σε κλίμακα.

Η Volvo Cars τον Φεβρουάριο έγινε ο μοναδικός ιδιοκτήτης της Novo Energy, αφού ανέλαβε το 50% του μεριδίου της Northvolt για ένα συμβολικό ποσό.

Οι δυσκολίες στην αυτοκινητοβιομηχανία

Η Northvolt, που κάποτε θεωρούνταν η μεγαλύτερη ελπίδα της Ευρώπης για έναν πρωταθλητή μπαταριών, υπέβαλε αίτηση πτώχευσης τον Μάρτιο.

Η Volvo Cars αντιμετώπισε επίσης δυσκολίες τους τελευταίους μήνες και ο οικονομικός διευθυντής της δήλωσε σε σχέση με την τριμηνιαία παρουσίαση των κερδών της τον Απρίλιο ότι η εταιρεία δεν προέβλεψε σημαντικές επενδύσεις στο εγγύς μέλλον.

Ενώ η κατασκευή του εργοστασίου πλησιάζει στην ολοκλήρωση, δεν έχει μεταφερθεί εξοπλισμός μπαταριών, δήλωσε τον Απρίλιο ο νέος διευθύνων σύμβουλος της αυτοκινητοβιομηχανίας Hakan Samuelsson.

Ο Samuelsson επανέλαβε στη συνέχεια την ανάγκη για έναν τεχνολογικό συνεργάτη, αλλά είπε επίσης ότι πίστευε ότι θα ήταν απαραίτητο να μοιραστεί το εργοστάσιο με άλλες μάρκες της Geely.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης