
Την Ημέρα Επενδυτών του 2025, η KIA μίλησε για νέα μοντέλα με τους επενδυτές της, παρέχοντας μια επισκόπηση της απόδοσής της βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα. Σίγουρα είχε μερικά κόλπα στα μανίκια, καθώς η Βόρεια Αμερική μπορεί να περιμένει την άφιξη ενός νέου ηλεκτρικού φορτηγού.
Ένας νέος κινητήρας αερίου
Αποκάλυψαν έναν νέο κινητήρα αερίου. Αυτός ο κινητήρας θα είναι ένας πιο αποδοτικός υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 2,5 λίτρων που θα βελτιώσει τα υβριδικά και ηλεκτρικά μοντέλα εκτεταμένης εμβέλειας όπως το δημοφιλές Sorento CUV της Kia. Η εταιρεία τον αναφέρθηκε ως «αρθρωτός κινητήρας υψηλής απόδοσης». Η υπερτροφοδοτούμενη τετρακύλινδρη μονάδα θα χρησιμεύσει επίσης ως γεννήτρια για μελλοντικά ηλεκτρικά οχήματα εκτεταμένης εμβέλειας (EV).
Το νέο της υβριδικό σύστημα θα επιτύχει 4% υψηλότερη απόδοση καυσίμου, προσφέροντας μια πιο εύκολη μετάβαση μεταξύ του ηλεκτροκινητήρα και του κινητήρα αερίου. Θα ενισχυθεί και η επιτάχυνσή του. Το νέο σύστημα EV εκτεταμένης εμβέλειας θα χρησιμοποιεί έναν νέο κινητήρα 2,5 λίτρων, με αποτέλεσμα μια «ευέλικτη προσέγγιση της αγοράς». Ο νέος κινητήρας θα βελτιώσει επίσης τη θερμική απόδοση κατά 5 τοις εκατό σε σύγκριση με τα προηγούμενα μοντέλα και θα αυξήσει την απόδοση ισχύος κατά 12%.
Ο κινητήρας του KIA K5 και του Sorento φτάνει τους 290 ίππους (HP) και το Genesis G70 φτάνει τους εντυπωσιακούς 300 HP. Αυτό σημαίνει ότι με τη βοήθεια ενός υβριδικού ηλεκτροκινητήρα, το νέο μοντέλο της KIA θα μπορούσε να φτάσει τους εκπληκτικούς 336 HP ή και υψηλότερους. Με αυτά τα αποτελέσματα, μπορεί κανείς να περιμένει ότι η ροπή θα αυξηθεί πέρα από τα 311 λίβρες στα SUV και τα sedan.
Τα σχέδια και οι στόχοι της KIA για το μέλλον
Η KIA τώρα σχεδιάζει να αυξήσει σημαντικά τις πωλήσεις της. Πέντε νέα μοντέλα θα κυκλοφορήσουν το 2025, καθώς και μία ανανέωση και τρία νέα μοντέλα υπαρχόντων οχημάτων. Τα νέα βενζινοκίνητα και υβριδικά οχήματα θα είναι απαραίτητα για τον στόχο της να φτάσει τα 4,19 εκατομμύρια ετήσιες πωλήσεις έως το 2030. Ο στόχος υπογραμμίζει τη φιλοδοξία της KIA, καθώς οι πωλήσεις της ανήλθαν σε ρεκόρ 3,1 εκατομμυρίων πέρυσι. Η KIA σχεδιάζει να πετύχει τον στόχο της λανσάροντας 15 EV και 10 υβριδικά (τα οποία περιλαμβάνουν plug-in υβρίδια) μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Αυτό θα αυξήσει την παγκόσμια παραγωγική της ικανότητα κατά 17 τοις εκατό για να φτάσει τα 4,25 εκατομμύρια οχήματα.
Στόχος είναι να πουλήσουν 1,26 εκατομμύρια EV και 1,97 εκατομμύρια υβριδικά/PHEV μέχρι το 2030. Τα υπόλοιπα 1,86 εκατομμύρια οχήματά της θα κινούνται αποκλειστικά με βενζίνη ή ντίζελ. Το νέο ηλεκτρικό φορτηγό της Αμερικής θα έχει 90.000 πωλήσεις ετησίως, με το Tasman να εκτιμάται ότι θα παράγει 80.000 πωλήσεις ετησίως. Η KIA σχεδιάζει επίσης να επεκτείνει την κατασκευή μεσαίων έως μεγάλων ηλεκτρικών SUV στη Βόρεια Αμερική, ενώ παράγει συμπαγή μοντέλα και χάτσμπακ στην Ευρώπη.
Τα 4,19 εκατομμύρια πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων είναι ένας πολύ υψηλός αριθμός που πρέπει να επιτευχθεί μέχρι το 2030. Τα σχέδια και οι στόχοι της KIA μπορεί να φαίνονται λίγο υπερβολικά φιλόδοξοι, αλλά είναι σίγουρα εντός των ορίων τους.
www.worldenergynews.gr