
Τον περασμένο Μάιο, η BYD δήλωσε ότι ανέβαλε τα σχέδιά της για την παραγωγή εργοστασίου παραγωγής καθόδων λιθίου για ηλεκτρικά οχήματα στο βόρειο τμήμα της Χιλής
Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία BYD και ο επίσης κινεζικός όμιλος στον τομέα των μετάλλων, Tsingshan, ενημέρωσαν αμφότεροι τις αρχές της Χιλής ότι αποσύρουν τα σχέδιά τους να κατασκευάσουν εργοστάσια επεξεργασίας λιθίου στη λατινοαμερικανική χώρα, ανέφερε η εφημερίδα Diario Financiero την Τετάρτη (7/2).
Σύμφωνα με το Reuters, η BYD ανακοίνωσε την πρόθεσή της να αποσυρθεί με επιστολή προς το υπουργείο Εθνικών Περιουσιακών Στοιχείων της Χιλής, ενώ η Tsingshan δήλωσε στην αναπτυξιακή υπηρεσία Corfo ότι δεν θα συνεχίσει πλέον το έργο, ανέφερε το δημοσίευμα της εφημερίδας.
Η Tsingshan επιβεβαίωσε στο Reuters ότι απέσυρε τα σχέδιά της, ενώ η BYD αρνήθηκε να σχολιάσει τις πληροφορίες.
Τον περασμένο Μάιο, η BYD δήλωσε ότι ανέβαλε τα σχέδιά της για την παραγωγή εργοστασίου παραγωγής καθόδων λιθίου για ηλεκτρικά οχήματα στο βόρειο τμήμα της Χιλής.
Η επένδυση ύψους 290 εκατομμυρίων δολαρίων είχε αρχικά προγραμματιστεί να τεθεί σε λειτουργία μέσα στο 2025.
Η Tsingshan, εν τω μεταξύ, είχε καταρτίσει σχέδια για επένδυση 233,2 εκατομμυρίων δολαρίων για την παραγωγή φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP), το οποίο επίσης είχε κι αυτό προγραμματιστεί να τεθεί σε λειτουργία φέτος.
Οι θετικές ειδήσεις της BYD
Στα «καλά νέα», η BYD ανακοίνωσε πρόσφατα ότι το νέο της SUV Tang L και το sedan Han L μπορούν να προσθέσουν 400 χιλιόμετρα αυτονομίας σε μόλις πέντε λεπτά, δηλαδή σχεδόν όσο χρόνο χρειάζεται για να ανεφοδιαστεί ένα συμβατικό αυτοκίνητο με βενζίνη ή πετρέλαιο.
Όταν εφαρμοστεί αυτή η τεχνολογία και στα νεότερα αυτοκίνητα, όπου θα μπορούν να προστεθούν πολλά χιλιόμετρα αυτονομίας μέσα σε ελάχιστα λεπτά, τότε θα εξαλειφτεί το άγχος της φόρτισης.
Παράλληλα θα αποτελέσει ένα ισχυρό κίνητρο απόκτησης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Όμως το πρόβλημα εστιάζεται στις υποδομές φόρτισης, καθώς το μεγαλύτερο ποσοστό των ταχυφορτιστών στην Ευρώπη φορτίζουν με χαμηλούς ρυθμούς, με αποτέλεσμα για μια πλήρη φόρτιση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου να χρειάζεται πολύς χρόνος.
www.worldenergynews.gr
Σύμφωνα με το Reuters, η BYD ανακοίνωσε την πρόθεσή της να αποσυρθεί με επιστολή προς το υπουργείο Εθνικών Περιουσιακών Στοιχείων της Χιλής, ενώ η Tsingshan δήλωσε στην αναπτυξιακή υπηρεσία Corfo ότι δεν θα συνεχίσει πλέον το έργο, ανέφερε το δημοσίευμα της εφημερίδας.
Η Tsingshan επιβεβαίωσε στο Reuters ότι απέσυρε τα σχέδιά της, ενώ η BYD αρνήθηκε να σχολιάσει τις πληροφορίες.
Τον περασμένο Μάιο, η BYD δήλωσε ότι ανέβαλε τα σχέδιά της για την παραγωγή εργοστασίου παραγωγής καθόδων λιθίου για ηλεκτρικά οχήματα στο βόρειο τμήμα της Χιλής.
Η επένδυση ύψους 290 εκατομμυρίων δολαρίων είχε αρχικά προγραμματιστεί να τεθεί σε λειτουργία μέσα στο 2025.
Η Tsingshan, εν τω μεταξύ, είχε καταρτίσει σχέδια για επένδυση 233,2 εκατομμυρίων δολαρίων για την παραγωγή φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP), το οποίο επίσης είχε κι αυτό προγραμματιστεί να τεθεί σε λειτουργία φέτος.
Οι θετικές ειδήσεις της BYD
Στα «καλά νέα», η BYD ανακοίνωσε πρόσφατα ότι το νέο της SUV Tang L και το sedan Han L μπορούν να προσθέσουν 400 χιλιόμετρα αυτονομίας σε μόλις πέντε λεπτά, δηλαδή σχεδόν όσο χρόνο χρειάζεται για να ανεφοδιαστεί ένα συμβατικό αυτοκίνητο με βενζίνη ή πετρέλαιο.
Όταν εφαρμοστεί αυτή η τεχνολογία και στα νεότερα αυτοκίνητα, όπου θα μπορούν να προστεθούν πολλά χιλιόμετρα αυτονομίας μέσα σε ελάχιστα λεπτά, τότε θα εξαλειφτεί το άγχος της φόρτισης.
Παράλληλα θα αποτελέσει ένα ισχυρό κίνητρο απόκτησης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Όμως το πρόβλημα εστιάζεται στις υποδομές φόρτισης, καθώς το μεγαλύτερο ποσοστό των ταχυφορτιστών στην Ευρώπη φορτίζουν με χαμηλούς ρυθμούς, με αποτέλεσμα για μια πλήρη φόρτιση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου να χρειάζεται πολύς χρόνος.
www.worldenergynews.gr