Ναυτιλία

Η Costamare επεκτείνει τον στόλο Dry Bulk σε 37 πλοία

Η Costamare επεκτείνει τον στόλο Dry Bulk σε 37 πλοία
Ο στόλος της Costamare αποτελείται επίσης από 81 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με συνολική χωρητικότητα περίπου 581.000 TEU

Η ναυτιλιακή εταιρεία Costamare Inc. που είναι εισηγμένη στη NYSE ανακοίνωσε ότι συμφώνησε να αποκτήσει επιπλέον 21 πλοία ξηρού φορτίου χύδην μετά την είσοδό της στον κλάδο στις αρχές του τρέχοντος έτους. Συμπεριλαμβανομένων δεκαέξι πλοίων ξηρού φορτίου χύδην που ανακοινώθηκαν τον Ιούνιο, τα πρόσθετα πλοία θα αυξήσουν τον στόλο ξηρού φορτίου χύδην σε 37 μεταφορείς χύδην με συνολική χωρητικότητα περίπου 1.910.000 DWT σύμφωνα με το gcaptain.com.
Δεκατέσσερα πλοία έχουν ήδη παραδοθεί. Ο στόλος της Costamare αποτελείται επίσης από 81 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με συνολική χωρητικότητα περίπου 581.000 TEU.
Η εταιρεία ανακοίνωσε σήμερα τα αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου και του πρώτου εξαμήνου, με 82,8 εκατομμύρια δολάρια καθαρά έσοδα το 2ο τρίμηνο.
Εκτός από τις εξαγορές πλοίων, η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης νέες συμφωνίες ναύλωσης και νέα χρηματοδότηση χρέους.

Στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Costamare, Γρηγόριος Ζίκος, σχολίασε: «Η ανάκαμψη της αγοράς εμπορευματοκιβωτίων που ξεκίνησε το δεύτερο εξάμηνο του περασμένου έτους συνεχίστηκε στο πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, αντλώντας δυναμική από την ευνοϊκή προσφορά και ζήτηση. Η ισχυρή ζήτηση των καταναλωτών, τα χαμηλά επίπεδα αποθέματος και οι περιορισμοί στην αλυσίδα εφοδιασμού συνέβαλαν σε ναυλώσεις ρεκόρ και μεγαλύτερη διάρκεια ναύλωσης. «Από την πλευρά της ξηρής χύδην, είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την απόκτηση επιπλέον 21 πλοίων. Ο στόλος ξηρού φορτίου χύδην αποτελείται από 37 σκάφη συνολικά μεταξύ 32.000 DWT και 85.000 DWT, με μέση ηλικία 10 ετών. Μέχρι τώρα, έχουν παραδοθεί 14 πλοία, ενώ ο υπόλοιπος στόλος αναμένεται να παραδοθεί μέχρι το τέλος του έτους.
«Οι εξαγορές ξηρού όγκου προκύπτουν από την απόφασή μας να επενδύσουμε σε αυτόν τον ρευστό τομέα, όπου η προσφορά περιορίζεται από βιβλίο παραγγελιών και η ζήτηση οφείλεται στις αυξημένες δαπάνες υποδομής και στην κατανάλωση βασικών προϊόντων. «Υποστηριζόμενο από έσοδα από συμβόλαια ύψους 3,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων και μέση διάρκεια ναύλωσης άνω των τεσσάρων ετών για το στόλο των εμπορευματοκιβωτίων μας, έχουμε 15 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κατά τη διάρκεια των επόμενων 18 μηνών και 37 πλοία ξηρού φορτίου χύδην που λειτουργούν στην αγορά spot, με ευνοϊκή θέση της εταιρείας μας, εάν συνεχιστούν οι τρέχουσες ισχυρές συνθήκες της αγοράς. "

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης