Ναυτιλία

Maersk: Έτοιμο το πρώτο στον κόσμο boxship με πράσινη μεθανόλη ως καύσιμο

Maersk: Έτοιμο το πρώτο στον κόσμο boxship με πράσινη μεθανόλη ως καύσιμο
Τόσο οι κύριοι όσο και οι βοηθητικοί κινητήρες του σκάφους μπορούν να λειτουργούν με πράσινη μεθανόλη και το πλοίο είναι το πρώτο σκάφος της εταιρείας ουδέτερο άνθρακα, σύμφωνα με το Offshore energy
Η δανέζικη μεγάλη εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Maersk πρόκειται να τιμήσει ένα σημαντικό ορόσημο στη ναυτιλιακή βιομηχανία καθώς ετοιμάζεται να φιλοξενήσει μια σειρά εκδηλώσεων για τον εορτασμό του πρώτου ταξιδιού ενός πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που κινείται με πράσινη μεθανόλη, όπως μεταφέρει το Offshore energy.

Οι εορταστικές εκδηλώσεις, οι οποίες θα πραγματοποιηθούν από τις 18 έως τις 21 Σεπτεμβρίου στην Κοπεγχάγη της Δανίας, θα περιλαμβάνουν μια πολυαναμενόμενη τελετή απονομής του ονόματος για το τροφοδοτικό πλοίο 2.100 TEU που τροφοδοτείται με μεθανόλη.
Όπως αναφέρθηκε νωρίτερα, το μήκους 172 μέτρων πλοίο κοντέινερ ολοκληρώθηκε κατασκευαστικά στις 4 Απριλίου στο ναυπηγείο Hyundai Mipo της Νότιας Κορέας.

Στο πλοίο μπαίνουν οι τελευταίες πινελιές πριν παραδοθεί το καλοκαίρι.

Το boxship θα πλεύσει με σχεδιασμένη ταχύτητα 17,4 κόμβων.
Τόσο οι κύριοι όσο και οι βοηθητικοί κινητήρες του σκάφους μπορούν να λειτουργούν με πράσινη μεθανόλη και το πλοίο είναι το πρώτο σκάφος της εταιρείας ουδέτερο άνθρακα.
Το πρώτο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο που πλέει με πράσινη μεθανόλη θα σταματήσει στην Κοπεγχάγη ακριβώς έξω από τα κεντρικά γραφεία της Maersk στο δρόμο του προς τη Βαλτική Θάλασσα, όπου θα επιχειρεί στο μέλλον.

Το πλοίο θα αποτελέσει πραγματική εμπειρία για τους ναυτικούς της Maersk στη λειτουργία του νέου τύπου καυσίμου, ενώ η εταιρεία προετοιμάζεται να παραλάβει έναν στόλο νέων, μεγάλων ωκεανοφόρων πλοίων που κινούνται με μεθανόλη ήτοι, 18 μεγάλα ποντοπόρα πλοία χωρητικότητας 16.000-17.200 TEU, τα οποία έχουν προγραμματιστεί να παραδοθούν το 2024 και το 2025
Η Maersk στοχεύει να επιτύχει καθαρές μηδενικές εκπομπές αερίων θερμοκηπίου το 2040 σε ολόκληρη την επιχείρηση.
Για να φτάσει εκεί εγκαίρως, η εταιρεία στοχεύει να μεταφέρει τουλάχιστον το 25% του φορτίου των ωκεανών χρησιμοποιώντας πράσινα καύσιμα έως το 2030 σε σύγκριση με μια γραμμή βάσης του 2020.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης