Ενέργεια

Οι 3 λόγοι που τα πρατήρια καυσίμων δεν θα μετατραπούν σύντομα σε σημεία φόρτισης EV

Οι 3 λόγοι που τα πρατήρια καυσίμων δεν θα μετατραπούν σύντομα σε σημεία φόρτισης EV
Υψηλά προκαταβολικά κόστη η γη για προσθήκη σημείων φόρτισης EV και πιθανή επένδυση σε ανέσεις για τους πελάτες εμποδίζουν την επέκταση των σταθμών φόρτισης
Η επέκταση της υιοθέτησης ηλεκτρικών οχημάτων απαιτεί περισσότερα σημεία φόρτισης EV στο δρόμο, για να αμβλύνουν τις ανησυχίες των καταναλωτών σχετικά με την προσβασιμότητα στους φορτιστές σε μακρινά ταξίδια, αλλά η πραγματικότητα που εκτυλίσσεται είναι ότι η πλειοψηφία των ιδιοκτητών πρατηρίων βενζίνης δεν μπορεί να αντέξει οικονομικά αυτό το στοίχημα στο άμεσο μέλλον, σύμφωνα με το CNBC.

Ενώ οι ολοκληρωμένες υπερμεγέθεις ενεργειακές εταιρείες με μεγάλα δίκτυα πρατηρίων βενζίνης επενδύουν στη φόρτιση EV στις ΗΠΑ, οι ιδιοκτήτες των τυπικών πρατηρίων βενζίνης αντιμετωπίζουν εμπόδια στην προσθήκη φορτιστών EV ή στην πλήρη μετάβαση μόνο σε υπηρεσίες φόρτισης EV.

Tα εμπόδια και οι προϋποθέσεις

Αυτά τα εμπόδια περιλαμβάνουν υψηλά προκαταβολικά κόστη που θα μπορούσαν να φτάσουν το 1 εκατομμύριο δολάρια ανά κατάστημα, διαθεσιμότητα γης για προσθήκη σημείων φόρτισης EV και πιθανή επένδυση σε ανέσεις που θα διασκεδάζουν τους πελάτες ενώ φορτίζονται τα ηλεκτρικά τους αυτοκίνητα.

«Δεν γυρνάμε τον διακόπτη ώστε εκεί όπου τα οχήματα φυσικού αερίου βγαίνουν από το δρόμο να βγουν την επόμενη στιγμή μόνο EV», δήλωσε στο CNBC ο Blake Smith, ιδρυτής της εταιρείας βενζινάδικων και καταστημάτων ψιλικών SQRL Holdings στη Φλόριντα και το Αρκάνσας, προσθέτοντας ότι το μέλλον των βολικών τοποθεσιών με ηλεκτρισμό απέχει δεκαετίες.

Οι ΗΠΑ έχουν φιλόδοξους στόχους για την υιοθέτηση EV, ως μέρος των σχεδίων της κυβέρνησης Biden για καθαρή ενέργεια που υποστηρίζει τη δημιουργία ενός εθνικού δικτύου 500.000 φορτιστών EV κατά μήκος των αυτοκινητοδρόμων και των κοινοτήτων της Αμερικής καθώς τα EV θα αποτελούν τουλάχιστον το 50% των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων μέχρι το 2030.

Σύμφωνα με το Νόμο για τις Υποδομές, 7,5 δισεκατομμύρια δολάρια θα επενδυθούν στη φόρτιση EV, 10 δισεκατομμύρια δολάρια σε καθαρές μεταφορές και περισσότερα από 7 δισεκατομμύρια δολάρια σε εξαρτήματα μπαταριών EV, κρίσιμα ορυκτά και υλικά, δήλωσε ο Λευκός Οίκος.

Η αναλογία δεν επαρκεί

Υπάρχουν περίπου 104 αντλίες βενζίνης ανά 1.000 μίλια δρόμου κατά μέσο όρο στις Ηνωμένες Πολιτείες, σε σύγκριση με μόλις 22 σημεία φόρτισης EV για την ίδια οδική απόσταση, έδειξε μια μελέτη της πλατφόρμας διαχείρισης έξυπνων καρτών καυσίμου Coast νωρίτερα αυτόν τον μήνα.

Καθώς οι πωλήσεις EV αυξάνονται, ο αριθμός των σημείων φόρτισης EV δεν επαρκεί τώρα και η πυκνότητα των σταθμών φόρτισης σε ορισμένες πολιτείες είναι πολύ χαμηλότερη από ό,τι σε άλλες, σύμφωνα με τη μελέτη.

Η ομάδα στην Coast χρησιμοποίησε δεδομένα από το Υπουργείο Ενέργειας και το Υπουργείο Μεταφορών για να διερευνήσει την κατάσταση της υποδομής φόρτισης EV στις Η.Π.Α.

Η Μασαχουσέτη, το Ρόουντ Άιλαντ, η Καλιφόρνια, η Χαβάη, το Μέριλαντ, το Κολοράντο, το Όρεγκον, η Γιούτα και η Ουάσιγκτον είναι οι Η.Π.Α. πολιτείες με περισσότερες ευκαιρίες φόρτισης EV από τα βενζινάδικα, διαπίστωσε η μελέτη.

Η Μασαχουσέτη είναι στην κορυφή της λίστας.

Σε αυτήν την πολιτεία, υπάρχουν 31,4 σταθμοί φόρτισης EV κατά μέσο όρο ανά 100 τετραγωνικά μίλια και μόνο 18,4 βενζινάδικα ανά 100 τετραγωνικά μίλια.
Το Ρόουντ Άιλαντ και η Καλιφόρνια ακολουθούν κατά πόδας, καθώς και οι δύο πολιτείες παρέχουν στους κατοίκους εκτεταμένα δίκτυα χρέωσης για να ενισχύσουν τις δεσμεύσεις τους για καθαρότερες εναλλακτικές λύσεις μεταφοράς.

Ωστόσο, σε ολόκληρη την Αμερική, δεν υπάρχουν αρκετά δημόσια σημεία φόρτισης EV παρά τις έτοιμες για επενδύσεις αντιπροσωπείες και αυτοκινητοβιομηχανίες που κυκλοφορούν φορτιστές.

Οι νέες αντιπροσωπείες franchise είναι κορυφαίες επενδύσεις στην υποδομή EV, δήλωσε η Εθνική Ένωση Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (NADA) νωρίτερα φέτος.
Οι αντιπροσωπείες franchise βρίσκονται σε καλό δρόμο να ξοδέψουν 5,5 δισεκατομμύρια δολάρια σε δόσεις υποδομής EV, υπολόγισε η ένωση, με βάση τα διαθέσιμα δεδομένα από μια επιλογή επωνυμιών.

Διαφοροποιήσεις

Ωστόσο, οι επενδυτικές απαιτήσεις από τους κατασκευαστές ποικίλλουν ευρέως με το εκτιμώμενο κόστος να κυμαίνεται από 100.000 έως και πάνω από 1 εκατομμύριο δολάρια ανά κατάστημα, το οποίο δεν περιλαμβάνει απαραίτητα τις αγορές εξειδικευμένου εξοπλισμού που απαιτούνται για την εξυπηρέτηση των EV ή το πρόσθετο κόστος από τις τοπικές επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας για την επέκταση νέων γραμμών ηλεκτρικής ενέργειας ή την προσθήκη μετασχηματιστών.

Οι μπαταρίες προσθέτουν σημαντικό βάρος στα οχήματα, τα οποία απαιτούν περονοφόρα ανυψωτικά βαρέως τύπου, συστήματα ασφαλείας και αποθήκευση μπαταριών – αυτά τα κόστη θα μπορούσαν να προσθέσουν περισσότερα από 40.000 δολάρια στο λογαριασμό, λέει η NADA.

Σύμφωνα με μια έκθεση για το μέλλον των πρατηρίων καυσίμων από την Matthews Real Estate Investment Services από τις αρχές του τρέχοντος έτους, «τα πρατήρια που σχεδιάζουν να καλύψουν τη νέα γενιά ηλεκτρικών οχημάτων θα αντιμετωπίσουν ορισμένες προκλήσεις, όπως υψηλά κόστη εξοπλισμού και κατασκευής και πιθανές διακοπές κατά την ανακαίνιση.”

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης