Seanergy: Απαιτούνται 1,2 δισ. ευρώ για την αναβάθμιση των πλωτών ΑΠΕ στα λιμάνια της Γαλλίας

Seanergy: Απαιτούνται 1,2 δισ. ευρώ για την αναβάθμιση των πλωτών ΑΠΕ στα λιμάνια της Γαλλίας

Έκκληση για αύξηση της τρέχουσας χρηματοδότησης των 190 εκατ. ευρώ από την Πρόεδρο του Δ.Σ. της La Rochelle κατά την πρώτη ημέρα του συνεδρίου για τις υπεράκτιες ανανεώσιμες πηγές ενέργειας στο Παρίσι

Η γαλλική κυβέρνηση έχει κληθεί να υπερτριπλασιάσει το ποσό των χρημάτων που σχεδιάζει να δαπανήσει για την αναβάθμιση των πλωτών υπεράκτιων αιολικών υποδομών στα λιμάνια της χώρας σε πάνω από 1 δισ. ευρώ (για την ακρίβεια 1,2).

Η έκκληση για αύξηση της τρέχουσας χρηματοδότησης των 190 εκατομμυρίων ευρώ προήλθε από την Sandrine Gourlet (Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του λιμένα της La Rochelle), κατά την πρώτη ημέρα του συνεδρίου Seanergy (κορυφαία διεθνής εκδήλωση της Γαλλίας για τις υπεράκτιες ΑΠΕ) στο Παρίσι.

«Για να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε σε αυτό που θέλει να δημιουργήσει η Γαλλία στον τομέα των πλωτών αιολικών πάρκων, τα λιμάνια θα χρειαστούν 1,2 δισ. ευρώ.

Χρειαζόμαστε περισσότερη βοήθεια. Είναι καλή η χρηματοδότηση των 190 εκατομμυρίων ευρώ, αλλά δεν είναι αρκετή. Διαφορετικά, κινδυνεύουμε να χάσουμε το παιχνίδι», είπε.

Η Gourlet δήλωσε ότι η La Rochelle συνεργάζεται με άλλα λιμάνια όπως το Bordeaux και το Bayonne για να έχει μια «ολοκληρωμένη λύση» ώστε να είναι έτοιμη για την αύξηση των πλωτών αιολικών πάρκων.


«Θα ήταν ιδανικός ένας 25ετής οδικός χάρτης»

Ο Jean-Rémy Villageois (Πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου του λιμένα Nantes-Saint-Nazaire), έκανε το δικό του κάλεσμα προς την κυβέρνηση κατά τη διάρκεια της συζήτησης σχετικά με το πώς να δημιουργηθεί το ιδανικό υπεράκτιο λιμάνι ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.

«Χρειαζόμαστε μεγαλύτερη προβολή από την κυβέρνηση για να διατηρήσουμε τους ανθρώπους να εργάζονται στις αποβάθρες και τα εργοστάσια στα λιμάνια μας.

Προς το παρόν, το θέμα είναι αν θα κρατήσω τους εργαζόμενους αν δεν υπάρχει δουλειά ή αν θα τους αφήσω να πάνε αλλού.

Αν το κάνω, πώς θα τους επαναφέρω όταν τους χρειάζομαι πραγματικά σε ένα έργο;

Χρειαζόμαστε την επενδυτική αρχιτεκτονική. Δεν μπορεί να σταματήσει και να πάει η ώρα.

Η ύπαρξη ενός 25ετούς οδικού χάρτη από την κυβέρνηση θα ήταν ιδανική για να παρέχει επαρκή ταμειακή ροή» για να πραγματοποιήσουν αυτή και άλλοι τις απαραίτητες επενδύσεις.

Στη Γαλλία αυτό σημαίνει ένα μείγμα δημόσιων και ιδιωτικών επενδύσεων. Αυτό είναι λιγότερο συνηθισμένο στο Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς τα λιμάνια είναι ιδιωτικά», είπε.

Ωστόσο, ο John MacAskill (Διευθύνων σύμβουλος ΑΠΕ στον ABL Group), δήλωσε ότι «όταν εμπλέκονται, μπορούν να κάνουν τεράστια διαφορά στην επιτυχία ενός λιμένα».

Αυτή ήταν αναφορά στην Εθνική Τράπεζα Επενδύσεων της Σκωτίας η οποία έχει επενδύσει εκατομμύρια λίρες στον τομέα, συμπεριλαμβανομένου του λιμανιού Ardersier, που ανήκει στην Haventus, ανατολικά του Ινβερνές.

«Προσφέρει ένα επίπεδο άνεσης στους επενδυτές και έχει βοηθήσει τα λιμάνια της Σκωτίας να ξεκινήσουν», είπε.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης