Η νέα μπαταρία ηλεκτρικών οχημάτων που επιτρέπει στα EV να ταξιδεύουν έως και 50% μακρύτερα (1000 μίλια) με μία μόνο φόρτιση

Η νέα μπαταρία ηλεκτρικών οχημάτων που επιτρέπει στα EV να ταξιδεύουν έως και 50% μακρύτερα (1000 μίλια) με μία μόνο φόρτιση

Η τεχνολογία της 24M επικεντρώνεται στην αφαίρεση υλικών που δεν αποθηκεύουν ενέργεια - Απλοποιεί τη διαδικασία κατασκευής, επιτρέποντας στις εταιρείες να ξεκινήσουν την παραγωγή με σχετικά χαμηλές κεφαλαιουχικές δαπάνες (interestingengineering.com)

Τη δυνατότητα στα ηλεκτρικά οχήματα (EV) να διανύουν μεγαλύτερες αποστάσεις με μία μόνο φόρτιση, παρέχει η νέα τεχνολογία της 24M Technologies (εταιρεία ανάπτυξης), σύμφωνα με το interestingengineering.com.

Ένας νέος σχεδιασμός μπαταρίας θα μπορούσε να επιτρέψει σε τέτοια τροχοφόρα να ταξιδεύουν έως και 50% μακρύτερα χωρίς να αυξάνεται το μέγεθος της μπαταρίας, σύμφωνα με την εταιρεία.

Η αμερικανική εταιρεία παρουσίασε πρόσφατα την τεχνολογία Electrode-to-Pack (ETOP) χωρίς κυψέλες.

Αυτή θα μπορούσε να αποτελέσει για τους κατασκευαστές τρόπο να κάνουν ένα άλμα παράγοντας πιο ισχυρές, οικονομικά αποδοτικές μπαταρίες για ηλεκτρικά οχήματα, αεροσκάφη eVTOL και συστήματα αποθήκευσης ενέργειας.

Η πλατφόρμα ETOP (κυκλοφόρησε για πρώτη φορά τον Οκτώβριο του 2023), το επιτυγχάνει αυτό αλλάζοντας ριζικά την κατασκευή της μπαταρίας, αυξάνοντας τον όγκο των υλικών αποθήκευσης ενέργειας από το παραδοσιακό 30-60% σε έως και 80% της συνολικής μπαταρίας.

«Η πίεση για ανταγωνισμό στην τιμή, το σχεδιασμό και την απόδοση αυξάνεται για τις αμερικανικές βιομηχανίες που εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από εισαγόμενες μπαταρίες.

Οι ΗΠΑ πρέπει να προωθήσουν την καινοτομία στις μπαταρίες, όχι μόνο να κλιμακώσουν την παραγωγή για να κλείσουν το χάσμα με τους ανταγωνιστές στο εξωτερικό.

Το 24M ETOP προσφέρει στους Αμερικανούς κατασκευαστές την τεχνολογία που χρειάζονται για να ξεπεράσουν τους Ασιάτες ομολόγους τους με κορυφαία ενεργειακή πυκνότητα στον κλάδο, πρωτοποριακή ευελιξία σχεδιασμού και χαμηλότερο κόστος κατασκευής», δήλωσε ο Naoki Ota (Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της 24M).

 

Αφαίρεση υλικών που δεν αποθηκεύουν ενέργεια

Η τεχνολογία 24M επικεντρώνεται στην αφαίρεση υλικών που δεν αποθηκεύουν ενέργεια.

Η παραδοσιακή κατασκευή μπαταριών περιβάλλει ηλεκτρόδια σε μεμονωμένα περιβλήματα κυψελών τα οποία στη συνέχεια ομαδοποιούνται σε μονάδες.

Αυτή η διαδικασία προσθέτει βάρος και όγκο από τα ανενεργά εξαρτήματα.

Το σύστημα ETOP παρακάμπτει αυτό δημιουργώντας σφραγισμένα ζεύγη ανόδου και καθόδου που στοιβάζονται απευθείας στην τελική συστοιχία μπαταριών, εξαλείφοντας την ανάγκη για μεμονωμένα κυψέλες και μονάδες.

Σύμφωνα με την 24M, η τεχνολογία της απλοποιεί τη διαδικασία κατασκευής, επιτρέποντας στις εταιρείες να ξεκινήσουν την παραγωγή με σχετικά χαμηλές κεφαλαιουχικές δαπάνες.


Διαδικασία απλή με οικονομικά οφέλη 

Η διαδικασία (σφράγιση ηλεκτροδίων, στοίβαξή τους, καλωδίωση και κλείσιμο της συσκευασίας) μπορεί να ενσωματωθεί σε μια γραμμή συναρμολόγησης από ένα μόνο μηχάνημα.

Σε συνδυασμό με άλλες ιδιόκτητες τεχνολογίες της 24M (όπως ο διαχωριστής Impervio για ασφάλεια και ο ηλεκτρολύτης Eternalyte για ακραίες θερμοκρασίες), η εταιρεία ισχυρίζεται ότι οι κατασκευαστές μπορούν να προσφέρουν μια ασφαλή και οικονομικά αποδοτική μπαταρία 1.000 μιλίων ανά φόρτιση, ξεπερνώντας σημαντικά εμπόδια που έχουν αντιμετωπίσει οι σχεδιασμοί μπαταριών επόμενης γενιάς.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης