Τελευταία Νέα
Ναυτιλία

Το 1ο πλήρως ηλεκτρικό ρυμουλκό διεθνώς εξυπηρετεί μεταφορά LNG στον Καναδά

Το 1ο πλήρως ηλεκτρικό ρυμουλκό διεθνώς εξυπηρετεί μεταφορά LNG στον Καναδά
Τα ρυμουλκά αναμένεται να παρέχουν υπηρεσίες υποβοήθησης πλοίων και ρυμούλκησης συνοδείας σε μεταφορείς LNG που καταπλέουν στην εξαγωγική εγκατάσταση, σύμφωνα με το Offshore Energy
Το HaiSea Wamis, το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό ρυμουλκό λιμανιού στον κόσμο, άφησε τα ναυπηγεία Sanmar της Τουρκίας και τώρα κατευθύνεται προς το Seaspan στο Βανκούβερ του Καναδά, όπως μεταφέρει το Offshore Energy.
Η ναυτιλιακή Seaspan ανακοίνωσε την είδηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της, ενημερώνοντας ότι το ρυμουλκό αναχώρησε από το Sanmar στα τέλη της περασμένης εβδομάδας.

Η Seaspan σημείωσε ότι ο στόλος της HaiSea Marine θα περιλαμβάνει τρία πλήρως ηλεκτρικά ρυμουλκά (το ElectRA 2800 - μια νέα σειρά μπαταριών), τα οποία σχεδιάστηκαν από την τοπική ναυτική εταιρεία Robert Allan Ltd.
Ο στόλος ανήκει κατά πλειοψηφία στη Haisla Nation σε συνεργασία με την Seaspan ULC .

Υπενθυμίζεται, ότι η HaiSea Marine ανέλαβε μια σημαντική σύμβαση για την κατασκευή, λειτουργία, συνοδεία και ελλιμενισμό των ρυμουλκών που απαιτούνται για την εγκατάσταση εξαγωγής LNG του LNG Canada στο Kitimat το 2019.
Η κατασκευή του νέου στόλου ξεκίνησε το 2021, αποτελούμενος από δύο ρυμουλκά συνοδείας διπλού καυσίμου (LNG και ντίζελ) RAstar 4000-DF και τρία ηλεκτρικά ρυμουλκά λιμανιού ElectRA 2800.

Τα ρυμουλκά αναμένεται να παρέχουν υπηρεσίες υποβοήθησης πλοίων και ρυμούλκησης συνοδείας σε μεταφορείς LNG που καταπλέουν στην εξαγωγική εγκατάσταση.
Σύμφωνα με τις τελευταίες ενημερώσεις, το έργο LNG Canada, το οποίο είναι κοινοπραξία των Shell, PETRONAS, PetroChina, Mitsubishi Corporation και Korea Gas Corporation, προχωρά στις εργασίες στη μονάδα ρυμουλκών που θα υποστηρίξει τον νέο στόλο της HaiSea Marine.

Να σημειωθεί ότι η κατασκευή του έργου Kitimat LNG έχει ολοκληρωθεί περισσότερο από 80%, με την τελευταία μεγάλη μονάδα να παραδίδεται στις αρχές αυτού του μήνα.
Όταν ολοκληρωθεί, η εγκατάσταση θα αποτελείται από μια μονάδα λήψης φυσικού αερίου και παραγωγής LNG, έναν θαλάσσιο τερματικό σταθμό με τη δυνατότητα να φιλοξενήσει δύο μεταφορείς LNG, μια αποβάθρα ρυμουλκών και γραμμές φόρτωσης LNG.

Θα περιλαμβάνει επίσης μονάδες επεξεργασίας LNG, δεξαμενές αποθήκευσης, ναυπηγείο σιδηροδρόμων, εγκατάσταση επεξεργασίας νερού και στοίβες φωτοβολίδων.
Η παραγωγική του ικανότητα έχει προγραμματιστεί σε 14 εκατομμύρια τόνους ετησίως (mtpa) από τα δύο πρώτα τρένα, με δυνατότητα επέκτασης σε τέσσερα τρένα στο μέλλον.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης