Ναυτιλία

Capital Link: Η ναυτιλία ισορροπεί στα χαμηλά - Ξεχώρισαν τα αποτελέσματα της DANAOS

Capital Link: Η ναυτιλία ισορροπεί στα χαμηλά - Ξεχώρισαν τα αποτελέσματα της DANAOS
Η κρίση του Coronavirus έχει δημιουργήσει αβεβαιότητα στην αγορά - Πως επηρεάζονται κλάδοι και μετοχές
H εξάπλωση του CoronaVirus έχει επηρεάσει αρνητικά τη ναυτιλία οδηγώντας σε ασύμμετρες επιπτώσεις και με την αγορά του Ειρηνικού να βρίσκεται σε ιδιαίτερα αρνητική τροχιά ενώ η αγορά του Ατλαντικού είναι σε λιγότερο δύσκολη θέση.
Οι τιμές των assets ακολουθούν την διορθωτική τάση με τα spreads μεταξύ του bid και του offer να ανοίγουν.
Ευκαιρίες σημαντικές για επενδυτικές κινήσεις θα δοθούν, όμως η ενδεχόμενη απώλεια μισής μονάδας από τον ρυθμό ανάπτυξης της Κίνας θα σημάνει σημαντική αποδυνάμωση του διεθνούς εμπορίου.


Η εικόνα των κλάδων

Για τα Capesize, η πτώση συνεχίζεται με επιβραδυνόμενο ρυθμό, με το BCI να χάνει 249 μονάδες βάσης και το BCI 5TC να ισορροπεί χαμηλότερα από τα 2445 δολ/ημέρα, για την εβδομάδα λήξης 14/2.
Το πρόβλημα της Κίνας αλλά και οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες σε Βραζιλία και Δυτική Αυστραλία επηρέασαν αρνητικά.
Ανακαμψη στα PANAMAX με άνοδο του BPI κατά 636 μονάδες βάσης και 18% σε ποσοστο για την εβδομάδα που έληξε την Παρασκευή 14/2.
Στα Supramax η πτώση παρέμεινε σε ποσοστό 4% την εβδομάδα που πέρασε χωρίς να διαφαίνεται ουσιαστική αλλαγή ισορροπίας στην αγορά.
Αντίστοιχα πτώση κατά 4% και στα Handysize, όπου η αγορά δείχνει φτωχά σημάδια.
Στα Τάνκερς η μείωση της ζήτησης για πετρέλαιο στο α τρίμηνο του έτους λόγω του ιού σημειώνεται για πρώτη φορά στην δεκαετία.
Παρά το ρημπάουντ που σημείωσε ο δείκτης VL TCE αυτό δεν φαίνεται διατηρισιμο.
Η πτώση στα ναύλα για τα Suezmax οδηγησαν το TCE στα 25666 δολ./ημέρα.
Αντίθετα ανάκαμψη κατά 70% σημείωσαν τα Aframax.
Οι ναυτιλακές μετοχές υποαπέδωσαν την εν λόγω εβδομάδα καθώς ο Capital Link M.I. έχασε 6,17% , ενώ ο δείκτης των Τάνκερς ( CPLMTANK ) είχε κέρδη 4,1%.Σημαντικό το ρημάουντ του BPI κατά 17,56% .

Ξεχώρισε η Danaos

Η μετοχή της Danaos ήταν από τις βασικές κερδισμένες της εβδομάδας αυτής με άνοδο 15% και αυτό γιατί η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του δ τριμήνου σημείωσε κέρδη 33,8 εκατ δολ έναντι ζημιών τη αντίστοιχη περίοδο του δ τριμήνου του 2018.
Τα καθαρά αποτελέσματα για το σύνολο του 2019 διαμιορφώθηκαν στα 131,253 ακτ δολ έναντι ζημιών το 2018 και τα προσαρμοσμένα αντίστοιχα στα 148,675 εκατ δολ.
Ο δρ. Κούστας αναφερόμενος στις επενδύσεις των scrubbers σημείωσε, ότι παραμένουν συμφέρουσες αναφορικά με την διαφορά κόστους των καθαρών από τα βρώμικα καύσιμα και ήδη έχουν ολοκληρωθεί για τα 4 από τα 11 μεγάλα φορτηγά, στοιχείο που εξασφαλίζει συμβόλαια σε premium και ενισχύει τα cash flows για τα επόμενα 3-4 χρόνια.
Παράλληλα όπως σημείωσε υπάρχει μια κάλυψη ναύλων που αντιστοιχεί στο 86% των λειτουργικών κερδών και στο 68% των εργασίμων ημερών για το επόμενο 12μηνο, που επίσης διασφαλίζει βραχυπρόθεσμα την εταιρία από την κρίση.

 
Οι μετοχές με το μεγαλύτερο μέρισμα


naut1

Οι ομολογίες



naut2
naut3



Οι κυριότεροι δείκτες και η πορεία των μετοχών




naut4

naut5


naut6
naut8

naut9

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης