Τελευταία Νέα
Ναυτιλία

Η MSC και πάλι στην πρώτη 10άδα με τις μεγαλύτερες εκπομπές άνθρακα στην ΕΕ

tags :
Η MSC και πάλι στην πρώτη 10άδα με τις μεγαλύτερες εκπομπές άνθρακα στην ΕΕ

Βρέθηκε στην 6η θέση της κατάταξης μαζί με σταθμούς ηλεκτροπαραγωγής με άνθρακα

 

Η MSC Mediterranean Shipping Company, που εδρεύει στην Ελβετία, σημείωσε ανέβηκε στην κατάταξη των κορυφαίων εκπομπών άνθρακα στην Ευρώπη.

Σύμφωνα με το gcaptain.com η MSC εκπέμπει 10,9Mt CO2 σε όλα τα ταξίδια που αναχώρησαν ή έφθασαν στα ευρωπαϊκά λιμάνια πέρυσι, κατατάσσοντας την ως τον έκτο μεγαλύτερο ρυπαίνοντα του μπλοκ μαζί με σταθμούς ηλεκτροπαραγωγής με άνθρακα.

 Ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα της MSC το 2020 μειώθηκαν κατά περίπου 3% σε σύγκριση με το 2019, η MSC ανέβηκε στην 6η θέση από τη 7η θέση το  2019 και την 8η θέση το 2018, σύμφωνα με την T&E. «Για τρίτη χρονιά βρέθηκε στους 10 κορυφαίους μεγαλύτερους ρυπαίνοντες της Ευρώπης», δήλωσε ο Jacob Armstrong, αξιωματικός της ναυτιλίας στην T&E. "Είναι εμβληματικό μιας βιομηχανίας που δεν πληρώνει ούτε ένα λεπτό για τη ρύπανση της. Το γεγονός ότι ένας πλοιοκτήτης προσπερνά εργοστάσια άνθρακα δείχνει ότι το σύστημα ως συνήθως δεν λειτουργεί. Χρειαζόμαστε μια αγορά άνθρακα της ΕΕ που να πληρώνει η ναυτιλία για όλη τη ρύπανση της".

" Πέρυσι, η MSC υπερασπίστηκε το σύστημα κατάταξης της T&E, το οποίο βασίζεται σε δεδομένα παρακολούθησης, αναφοράς και επαλήθευσης της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), λέγοντας ότι «απογοητεύτηκε και ανησυχούσε ιδιαίτερα για την εσφαλμένη και παραπλανητική ερμηνεία των δεδομένων», καθώς μόνο το 40-45% των εκπομπών που αναφέρθηκαν μέσω του MRV συνέβησαν πραγματικά στη γεωγραφική περιοχή της ΕΕ.

Η τελευταία ανάλυση από την T&E έδειξε ότι η συντριπτική πλειονότητα των εκπομπών (65% έως 79%) από τις πέντε μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες σημειώθηκαν σε δρομολόγια μεταξύ ευρωπαϊκών και μη ευρωπαϊκών λιμένων.

 «Οτιδήποτε λιγότερο από μια αγορά άνθρακα που καλύπτει εξωευρωπαϊκά ταξίδια επιτρέπει στις μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες να αφήνουν τους μικρότερους χειριστές που ταξιδεύουν κυρίως εντός της Ευρώπης να σηκώσουν το «γάντι»», πρόσθεσε ο Armstrong. «Θα χάσει επίσης τα έσοδα του ETS που θα μπορούσαν να επανεπενδυθούν για να κάνουν πράσινο τον τομέα». Αργότερα αυτό το μήνα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αναμένεται να δημοσιεύσει προτάσεις στις οποίες θα συμπεριλάβει την ευρωπαϊκή ναυτιλία στην αγορά άνθρακα της ΕΕ (ETS) και να θεσπίσει την πρώτη παγκόσμια εντολή για βιώσιμα καύσιμα για πλοία (Fuel EU Maritime Regulation)

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης