Είναι εξοπλισμένο με σύστημα πρόωσης διπλού καυσίμου και ενσωματώνει διάφορες τεχνολογίες εξοικονόμησης ενέργειας
Η China Merchants Energy Shipping (CMES) ξεκίνησε την κατασκευή ενός πλοίου μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) που θα αποτελέσει μέρος του αναπτυσσόμενου στόλου της QatarEnergy στο ναυπηγείο της Samsung Heavy Industries στη Νότια Κορέα.
Μια τελετή κοπής χάλυβα σηματοδότησε την έναρξη της κατασκευής του πλοίου μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου με αριθμό κύτους 2694.
Είναι ένα από τα 10 πλοία για τα οποία η CMES κέρδισε μια μακροπρόθεσμη σύμβαση ναύλωσης στον διαγωνισμό επέκτασης του στόλου της QatarEnergy για το 2024.
Ο Xu Hui (αναπληρωτής γενικός διευθυντής της CMES και γενικός διευθυντής της China Merchants Gas Transportation), πάτησε το κουμπί εκκίνησης μαζί με τον Li Wanggen, γενικό διευθυντή του ναυπηγείου Samsung.
Στην ομιλία του στην τελετή έναρξης, ο Hui δήλωσε ότι αυτό «αποτελεί ένα σημαντικό σύμβολο της συνεργασίας μεταξύ της CMES, της Qatar Energy και της Samsung Heavy Industries».
Ο Hui πρόσθεσε ότι αυτό αποτελεί μια ακόμη απόδειξη της συμμετοχής των κινεζικών ναυτιλιακών εταιρειών στην παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού καθαρής ενέργειας. Σε μια προσπάθεια να συμβάλει στον παγκόσμιο ενεργειακό μετασχηματισμό χαμηλών εκπομπών άνθρακα και να εφαρμόσει την «πράσινη πλοήγηση με γνώμονα την τεχνολογία», η CMES σκοπεύει να συνεχίσει να εμβαθύνει τη συνεργασία με διεθνή ναυπηγεία και τεχνικούς εταίρους για την κατασκευή ενός ασφαλούς, αποτελεσματικού και βιώσιμου συστήματος μεταφοράς LNG.
Τεχνικά στοιχεία του πλοίου
Όπως αποκάλυψε η CMES, το υπό κατασκευή πλοίο μεταφοράς LNG μήκους 174.000 κυβικών μέτρων (cbm) έχει συνολικό μήκος 299 μέτρα και πλάτος 46,4 μέτρα.
Διαθέτοντας το προηγμένο σύστημα συγκράτησης φορτίου με μεμβράνη Mark III Flex, το πλοίο είναι εξοπλισμένο με σύστημα πρόωσης διπλού καυσίμου και ενσωματώνει διάφορες τεχνολογίες εξοικονόμησης ενέργειας.
Η QatarEnergy παρέλαβε άλλο ένα πλοίο
Την περασμένη εβδομάδα, η China LNG Shipping (Holdings) Limited, παρέδωσε ένα πλοίο μεταφοράς LNG στην καταριανή εταιρεία με το όνομα Al Tuwar.
Αυτό είναι το πρώτο από τα 3 πλοία μεταφοράς LNG Q-Flex μήκους 174.000 cbm που παραδίδονται στον ναυλωτή της (QatarEnergy LNG Marketing).
Η έναρξη της κατασκευής στο Samsung Heavy ήταν το τελευταίο ορόσημο στο ιστορικό πρόγραμμα επέκτασης του στόλου της QatarEnergy, το οποίο περιλαμβάνει 128 πλοία.
Ένα άλλο ορόσημο έλαβε χώρα τον Μάρτιο, όταν η Hanwha Ocean φιλοξένησε μια τελετή κοπής χάλυβα για οκτώ νέα πλοία μεταφοράς LNG που κατασκευάζονταν για την καταριανή εταιρεία.
www.worldenergynews.gr






