Παρενέργειες

Ανοδικά οι αγορές μετά το σήμα για 2 νέες μειώσεις επιτοκίων - Στο +1,24% ο DAX - Στο +0,4% το ΧΑ- Στο +3% η Cenergy

Ανοδικά οι αγορές μετά το σήμα για 2 νέες μειώσεις επιτοκίων - Στο +1,24% ο DAX - Στο +0,4% το ΧΑ- Στο +3% η Cenergy
Ρημπαουνt στην ελληνική αγορά με άνοιγα +0,57% και στην συνέχεια στο +0,4% -  Με Metlen ενόψει αυριανής ένταξης στον FTSE -100 στα 51,7e , Motor Oil 25,66 , Cenergy 11,64, ΕΛΧΑ 2,84, BIOXAΛΚΟ 7e, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ 22,88 e στο επίκεντρο
Σχετικά Άρθρα
Ανοδικό ξεκίνημα γα τις αγορές μετά το σήμα για δυο ακόμα μειώσεις επιτοκίων από την Fed μέχρι το τέλος του έτους.

Ο DAX στο + 1,23%, ο Eurostoxx στο +1,27% και τα futures του S&P στο + 0,77% 6650 μονάδες.

Στο 1,179 το ευρώ/δολαριο και στο 4,05% η απόδοση του αμςρικανικού Treasury.

H Cenergy είναι η μετοχή της ημέρας στο +3% μετά τα πολύ καλά αποτελέσματα με όγκο πάνω από 230.000 τεμάχια (13.50).

H Metlen
ανακάμπτει από το βραχύβιο χαμηλό της περιοχής 50,5 - 51 στα 51,75 ευρώ με όγκο υψηλότερο από 115.000 τεμάχια και υψηλό ημέρας τα 52,05 ευρώ.

Κατά την τηλεδιάσκεψη της Aegean για το α΄εξάμηνο ειπώθηκαν τα εξης:


Οι Προσφερόμενες θέσεις στο +5% στα 9,4 εκατ. επιβάτες. Οι επιβάτες στο +4% στα 7,6 εκατ. Οι επιβάτες εσωτερικού αυξήθηκαν κατά 5% και οι διεθνείς επιβάτες αυξήθηκαν κατά 4% παρά τη διακοπή των πτήσεων τον Μάιο και τον Ιούνιο στη Μέση Ανατολή (Ισραήλ, Λίβανος, Ιορδανία).

Ο συντελεστής πληρότητας παρέμεινε σταθερός σε ετήσια βάση στο 81,1% σε σύγκριση με 81,4% στο πρώτο εξάμηνο του 2024 (81,4% έναντι 81,2% των αντίστοιχων συντελεστών πληρότητας στο δεύτερο τρίμηνο). Το γεγονός ότι η Aegean δεν μπόρεσε να πετάξει προς Ισραήλ, Ιορδανία και Λίβανο κόστισε στην Aegean περίπου 100.000 επιβάτες σε αυτές τις διαδρομές και 35.000 επιβάτες σε διαδρομές ανταπόκρισης.

Τα ποσοστά αξιοποίησης της χωρητικότητας τον Ιούλιο και τον Αύγουστο ήταν περίπου 85%, με τις διαθέσιμες θέσεις να αυξάνονται κατά 5% και την επιβατική κίνηση κατά 6%. Ο όμιλος σχεδιάζει να αυξήσει τον αριθμό των προσφερόμενων θέσεων κατά περίπου 9% το τέταρτο τρίμηνο, επεκτείνοντας τους προορισμούς του προς το Λούξορ και το Σαρμ Ελ Σέιχ. Τον Αύγουστο, ολοκλήρωσε αύξηση κεφαλαίου ύψους 30 εκατομμυρίων ευρώ για την Olympic Air.

Η Aegean παρέλαβε συνολικά 36 Neo, εκ των οποίων τα 10 ήταν αδρανή αυτό το καλοκαίρι για τον τεχνικό έλεγχο των κινητήρων P&W (26 σε πτήση). Το καλοκαίρι του 2024, η Aegean είχε 30 Neo, εκ των οποίων τα 22 ήταν σε πτήση. Κατά τη διάρκεια του επόμενου καλοκαιριού, η διοίκηση αναμένει να έχει 45 Neo, εκ των οποίων τα 33 θα είναι σε πτήση. Μεταξύ Σεπτεμβρίου 2027 και Μαρτίου 2028, τα καθηλωμένα Neo πιθανότατα θα μειωθούν στο μηδέν.

 Οι επιταχυνόμενες επιθεωρήσεις των κινητήρων Pratt & Whitney GTF θα ολοκληρωθούν τους επόμενους 24-48 μήνες, επιτρέποντας έτσι την πλήρη επιχειρησιακή τους ικανότητα.



www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης