Ο κ. Βασιλάκης σχολίασε και την επένδυση στη Volotea, καθώς συμπληρώθηκε ένας χρόνος από τότε που πρωτοεπένδυσε
Την ικανοποίησή του από τα αποτελέσματα της Aegean για το α’ εξάμηνο κοινοποίησε ενώπιον των αναλυτών, ο πρόεδρος της εισηγμένης, Ευτύχης Βασιλάκης.
Όπως είπε στην τηλεδιάσκεψη ήταν δυνατά τα αποτελέσματα, και κατάφερε να τα πετύχει η Aegean Airlines παρά τους περιορισμούς που υπήρξαν και δεν μπόρεσε να πετάξει σε κάποιους προορισμούς (Ισραήλ, Λίβανο, Ιορδανία), λόγω των γεωπολιτικών εντάσεων.
Περίπου 9 πτήσεις, 100 χιλ. επιβάτες και άλλους 35.000 από συνδέσεις στοίχισε η αδυναμία να πετάξει. Ωστόσο, είχε όφελος από τις τιμές των καυσίμων και την άνοδο του ευρώ.
Μελλοντικά ελπίζει να αυξήσει τις πτήσεις αλλά και να προσθέσει νέους προορισμούς στη Μέση Ανατολή.
Από την Αθήνα επίσης σχεδιάζει να αυξήσει τις πτήσεις σε κοντινούς προορισμούς, αυξάνοντας την παρουσία σε διάφορες αγορές.
Οι συνθήκες που θα επικρατούν θα διαμορφώσουν το πλάνο.
Ο κ. Βασιλάκης τόνισε επίσης τις πολύ ισχυρές ταμειακές ροές παρά τη διανομή μερίσματος και χωρίς να υπολογίζεται το ομόλογο που εκδόθηκε αργότερα.
Η συντήρηση των αεροσκαφών
Η αεροπορική συνεχίζει να πλήττεται από το θέμα των κινητήρων και την καθήλωση των αεροσκαφών.
«Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε πως είμαστε στο Σεπτέμβριο και για το επόμενο διάστημα θα είναι τα αεροπλάνα προς έλεγχο», είπε ο κ.Βασιλάκης.
12-14 αεροπλάνα από Σεπτέμβρη 2025 έως Οκτώβρη του 2026 θα είναι καθηλωμένα και από εκεί και πέρα θα μειώνεται ο αριθμός των αεροπλάνων που θα είναι στο έδαφος.
«Προσπαθούμε να πιέσουμε την εταιρεία των κινητήρων για την αποζημίωση, αλλά δεν λαμβάνουμε όσα χάνουμε», είπε ο κ. Βασιλάκης.
Συνολικά σε 24-28 μήνες από σήμερα αναμένεται να ολοκληρωθεί ο κύκλος των προώρων ελέγχων των κινητήρων GTF της Pratt & Whitney, δίνοντας σταδιακά ξανά στην παραγωγή το σύνολο των νέων αεροσκαφών που έχει παραλάβει με σημαντικές επιπτώσεις τόσο στο μοναδιαίο κόστος όσο και στις δυνατότητες ανάπτυξης της εταιρείας.
Παράλληλα, στο ίδιο διάστημα η σταδιακή άφιξη των έξι Α321 XLR / LR ανοίγει το δρόμο για νέο επίπεδο άνεσης και υπηρεσιών στους προορισμούς εκτός ΕΕ αλλά και προσθήκες νέων πιο απομακρυσμένων αγορών και προορισμών, με πρώτο βήμα την αγορά της Ινδίας από αρχές του 2026.
Ικανοποίηση από Volotea
Ο κ. Βασιλάκης σχολίασε και την επένδυση στη Volotea, καθώς συμπληρώθηκε ένας χρόνος από τότε που πρωτοεπένδυσε.
Πάει καλά, είπε το 2025 και είναι θετικοί για την επένδυση που έκαναν και πιστεύουν πως στους επόμενους 6-8 μήνες θα ληφθούν αποφάσεις και με τους άλλους μετόχους για μία πιθανή αύξηση κεφαλαίου και πως θα προχωρήσει στο μέλλον και πως θα αναπτύξει τις δραστηριότητες στην Ελλάδα.
Ισχυρή η ζήτηση
Η ζήτηση είναι δυνατή αλλά και ο ανταγωνισμός, και περιμένει η διοίκηση της Aegean πως θα υπάρξει βελτίωση στο τελευταίο τρίμηνο που είναι πιο αδύναμο.
Το νέο αεροδρόμιο στην Κρήτη, θα είναι αεροδρόμιο για ανάπτυξη, καθώς το σημερινό έχει περιορισμούς στη χωρητικότητα. Έχει όμως άλλα 2,5 έτη μέχρι να μεταφερθεί το αεροδρόμιο στο Καστέλι.
www.worldenergynews.gr
Όπως είπε στην τηλεδιάσκεψη ήταν δυνατά τα αποτελέσματα, και κατάφερε να τα πετύχει η Aegean Airlines παρά τους περιορισμούς που υπήρξαν και δεν μπόρεσε να πετάξει σε κάποιους προορισμούς (Ισραήλ, Λίβανο, Ιορδανία), λόγω των γεωπολιτικών εντάσεων.
Περίπου 9 πτήσεις, 100 χιλ. επιβάτες και άλλους 35.000 από συνδέσεις στοίχισε η αδυναμία να πετάξει. Ωστόσο, είχε όφελος από τις τιμές των καυσίμων και την άνοδο του ευρώ.
Μελλοντικά ελπίζει να αυξήσει τις πτήσεις αλλά και να προσθέσει νέους προορισμούς στη Μέση Ανατολή.
Από την Αθήνα επίσης σχεδιάζει να αυξήσει τις πτήσεις σε κοντινούς προορισμούς, αυξάνοντας την παρουσία σε διάφορες αγορές.
Οι συνθήκες που θα επικρατούν θα διαμορφώσουν το πλάνο.
Ο κ. Βασιλάκης τόνισε επίσης τις πολύ ισχυρές ταμειακές ροές παρά τη διανομή μερίσματος και χωρίς να υπολογίζεται το ομόλογο που εκδόθηκε αργότερα.
Η συντήρηση των αεροσκαφών
Η αεροπορική συνεχίζει να πλήττεται από το θέμα των κινητήρων και την καθήλωση των αεροσκαφών.
«Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε πως είμαστε στο Σεπτέμβριο και για το επόμενο διάστημα θα είναι τα αεροπλάνα προς έλεγχο», είπε ο κ.Βασιλάκης.
12-14 αεροπλάνα από Σεπτέμβρη 2025 έως Οκτώβρη του 2026 θα είναι καθηλωμένα και από εκεί και πέρα θα μειώνεται ο αριθμός των αεροπλάνων που θα είναι στο έδαφος.
«Προσπαθούμε να πιέσουμε την εταιρεία των κινητήρων για την αποζημίωση, αλλά δεν λαμβάνουμε όσα χάνουμε», είπε ο κ. Βασιλάκης.
Συνολικά σε 24-28 μήνες από σήμερα αναμένεται να ολοκληρωθεί ο κύκλος των προώρων ελέγχων των κινητήρων GTF της Pratt & Whitney, δίνοντας σταδιακά ξανά στην παραγωγή το σύνολο των νέων αεροσκαφών που έχει παραλάβει με σημαντικές επιπτώσεις τόσο στο μοναδιαίο κόστος όσο και στις δυνατότητες ανάπτυξης της εταιρείας.
Παράλληλα, στο ίδιο διάστημα η σταδιακή άφιξη των έξι Α321 XLR / LR ανοίγει το δρόμο για νέο επίπεδο άνεσης και υπηρεσιών στους προορισμούς εκτός ΕΕ αλλά και προσθήκες νέων πιο απομακρυσμένων αγορών και προορισμών, με πρώτο βήμα την αγορά της Ινδίας από αρχές του 2026.
Ικανοποίηση από Volotea
Ο κ. Βασιλάκης σχολίασε και την επένδυση στη Volotea, καθώς συμπληρώθηκε ένας χρόνος από τότε που πρωτοεπένδυσε.
Πάει καλά, είπε το 2025 και είναι θετικοί για την επένδυση που έκαναν και πιστεύουν πως στους επόμενους 6-8 μήνες θα ληφθούν αποφάσεις και με τους άλλους μετόχους για μία πιθανή αύξηση κεφαλαίου και πως θα προχωρήσει στο μέλλον και πως θα αναπτύξει τις δραστηριότητες στην Ελλάδα.
Ισχυρή η ζήτηση
Η ζήτηση είναι δυνατή αλλά και ο ανταγωνισμός, και περιμένει η διοίκηση της Aegean πως θα υπάρξει βελτίωση στο τελευταίο τρίμηνο που είναι πιο αδύναμο.
Το νέο αεροδρόμιο στην Κρήτη, θα είναι αεροδρόμιο για ανάπτυξη, καθώς το σημερινό έχει περιορισμούς στη χωρητικότητα. Έχει όμως άλλα 2,5 έτη μέχρι να μεταφερθεί το αεροδρόμιο στο Καστέλι.
www.worldenergynews.gr






