Η εταιρεία αρχικά σχεδίαζε να ανοίξει το εργοστάσιο το 2028, αλλά πλέον το μεταθέτει για το 2030, δήλωσε εκπρόσωπος στο Montel, προσθέτοντας ότι η νέα τεχνολογία στην παραγωγική διαδικασία σημαίνει πως η εγκατάσταση θα χρειάζεται λιγότερη ηλεκτρική ενέργεια από ό,τι είχε υποτεθεί
Η σουηδική βιομηχανία κατασκευής φορτηγών, Volvo, αντιμετωπίζει περιορισμούς στο ηλεκτρικό δίκτυο για την τροφοδοσία του εργοστασίου μπαταριών που σχεδιάζει να ανοίξει το 2030, καθώς θα είναι διαθέσιμα μόλις 60 MW έως ότου επιλυθούν τα «στενέματα» του δικτύου, ανακοίνωσε την Πέμπτη (20/11) η εταιρεία διανομής ηλεκτρικής ενέργειας Ellevio.
Η Volvo είχε προηγουμένως αναφέρει ότι το εργοστάσιο θα κατανάλωνε 400 MW από το 2030, ποσότητα που αντιστοιχεί σε ετήσια ζήτηση 3,5 TWh.
Η εταιρεία αρχικά σχεδίαζε να ανοίξει το εργοστάσιο το 2028, αλλά πλέον το μεταθέτει για το 2030, δήλωσε εκπρόσωπος στο Montel, προσθέτοντας ότι η νέα τεχνολογία στην παραγωγική διαδικασία σημαίνει πως η εγκατάσταση θα χρειάζεται λιγότερη ηλεκτρική ενέργεια από ό,τι είχε υποτεθεί.
Ο ίδιος ανέφερε ότι ισχύς 160 MW θα επαρκούσε για να καλύψει τις ανάγκες του εργοστασίου τουλάχιστον έως το 2038, αν και είναι πολύ νωρίς για εκτιμήσεις πέραν αυτής της ημερομηνίας.
Το εργοστάσιο, που θα εγκατασταθεί στο Μάριεστατ στη ζώνη δημοπρασιών SE3 της κεντρικής Σουηδίας, θα παράγει μπαταρίες για ηλεκτρικά φορτηγά, λεωφορεία και μηχανήματα κατασκευών.
Χαμηλότερη αύξηση ζήτησης
Σε άλλες περιοχές της Σουηδίας, το περιφερειακό συμβούλιο Västra Götaland ανακοίνωσε σήμερα ότι μείωσε τις προβλέψεις για την αύξηση της ζήτησης ρεύματος έως το 2035 από 2,5 GW σε 1,2 GW, εξαιτίας καθυστερήσεων στα σχέδια εξηλεκτρισμού της τοπικής βιομηχανίας.
Δεδομένα της Statistics Sweden από τον Οκτώβριο έδειξαν ότι η βιομηχανική κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας υποχώρησε κατά 6% σε ετήσια βάση.
Ωστόσο, η σουηδική κυβέρνηση εξακολουθεί να αναμένει σχεδόν διπλασιασμό της ζήτησης έως το 2045, καθώς η αυξημένη χρήση ανανεώσιμης ηλεκτρικής ενέργειας στις μεταφορές και τη βιομηχανία θεωρείται αναγκαία για την επίτευξη του στόχου μηδενικών εκπομπών έως τότε.
www.worldenergynews.gr
Η Volvo είχε προηγουμένως αναφέρει ότι το εργοστάσιο θα κατανάλωνε 400 MW από το 2030, ποσότητα που αντιστοιχεί σε ετήσια ζήτηση 3,5 TWh.
Η εταιρεία αρχικά σχεδίαζε να ανοίξει το εργοστάσιο το 2028, αλλά πλέον το μεταθέτει για το 2030, δήλωσε εκπρόσωπος στο Montel, προσθέτοντας ότι η νέα τεχνολογία στην παραγωγική διαδικασία σημαίνει πως η εγκατάσταση θα χρειάζεται λιγότερη ηλεκτρική ενέργεια από ό,τι είχε υποτεθεί.
Ο ίδιος ανέφερε ότι ισχύς 160 MW θα επαρκούσε για να καλύψει τις ανάγκες του εργοστασίου τουλάχιστον έως το 2038, αν και είναι πολύ νωρίς για εκτιμήσεις πέραν αυτής της ημερομηνίας.
Το εργοστάσιο, που θα εγκατασταθεί στο Μάριεστατ στη ζώνη δημοπρασιών SE3 της κεντρικής Σουηδίας, θα παράγει μπαταρίες για ηλεκτρικά φορτηγά, λεωφορεία και μηχανήματα κατασκευών.
Χαμηλότερη αύξηση ζήτησης
Σε άλλες περιοχές της Σουηδίας, το περιφερειακό συμβούλιο Västra Götaland ανακοίνωσε σήμερα ότι μείωσε τις προβλέψεις για την αύξηση της ζήτησης ρεύματος έως το 2035 από 2,5 GW σε 1,2 GW, εξαιτίας καθυστερήσεων στα σχέδια εξηλεκτρισμού της τοπικής βιομηχανίας.
Δεδομένα της Statistics Sweden από τον Οκτώβριο έδειξαν ότι η βιομηχανική κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας υποχώρησε κατά 6% σε ετήσια βάση.
Ωστόσο, η σουηδική κυβέρνηση εξακολουθεί να αναμένει σχεδόν διπλασιασμό της ζήτησης έως το 2045, καθώς η αυξημένη χρήση ανανεώσιμης ηλεκτρικής ενέργειας στις μεταφορές και τη βιομηχανία θεωρείται αναγκαία για την επίτευξη του στόχου μηδενικών εκπομπών έως τότε.
www.worldenergynews.gr






