Βιομηχανία & Απανθρακοποίηση

Ανθρωποειδή ρομπότ αποσύρονται αφού βοήθησαν στην κατασκευή 30.000 αυτοκινήτων BMW (Interestibg Engineering)

Ανθρωποειδή ρομπότ αποσύρονται αφού βοήθησαν στην κατασκευή 30.000 αυτοκινήτων BMW (Interestibg Engineering)
Η βρωμιά και οι γρατσουνιές έγιναν ένα ακούσιο έμβλημα τιμής. Δείχνουν ότι τα ρομπότ άντεξαν την επαναλαμβανόμενη και απαιτητική φύση της εργοστασιακής εργασίας

Η Figure AI, με έδρα την Καλιφόρνια, ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι αποσύρει επίσημα τα ανθρωποειδή ρομπότ Figure 02 (F.02). Η απόφαση έρχεται μετά από 11μηνη ανάπτυξη στο εργοστάσιο της BMW Manufacturing στο Σπάρτανμπουργκ της Νότιας Καρολίνας. Το πιλοτικό έργο ήταν μέρος μιας συνεργασίας για τη δοκιμή ανθρωποειδών ρομπότ σε μια πραγματική γραμμή συναρμολόγησης.

Γρατζουνιές ως απόδειξη πραγματικής εργασίας

Η εταιρεία τόνισε ότι οι μονάδες F.02 βοήθησαν στην παραγωγή περισσότερων από 30.000 οχημάτων BMW X3 και στη φόρτωση πάνω από 90.000 μεταλλικών εξαρτημάτων κατά την ανάπτυξή τους.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Figure, Μπρετ Άντκοκ, μοιράστηκε εικόνες των ρομπότ καλυμμένων με γρατσουνιές, γδαρσίματα και βρωμιά, σηματοδοτώντας την πραγματικότητα της εργασίας σε ένα βιομηχανικό περιβάλλον.

Η εταιρεία μοιράστηκε βίντεο των ρομπότ F.02, που δείχνει ξεκάθαρα τη φθορά από μήνες στη γραμμή παραγωγής. Ο Άντκοκ το περιέγραψε ως «πραγματική ανάπτυξη». Τα γραφικά χρησιμεύουν ως απόδειξη έναντι προηγούμενου σκεπτικισμού ότι η εργασία της Figure στη BMW ήταν μόνο μια μελέτη σκοπιμότητας μικρής κλίμακας. Δείχνοντας την φθαρμένη εμφάνιση των ρομπότ, η εταιρεία αποδεικνύει ότι λειτούργησαν για μήνες σε μια ενεργή γραμμή συναρμολόγησης.

Η βρωμιά και οι γρατσουνιές έγιναν ένα ακούσιο έμβλημα τιμής. Δείχνουν ότι τα ρομπότ άντεξαν την επαναλαμβανόμενη και απαιτητική φύση της εργοστασιακής εργασίας. Η εταιρεία δήλωσε ότι τα οπτικά εφέ και οι μετρήσεις απόδοσης μαζί επικυρώνουν τους ισχυρισμούς τους για μακροπρόθεσμη ανάπτυξη.

Δεδομένα απόδοσης από τη δοκιμαστική λειτουργία

Η αμερικανική εταιρεία δημοσίευσε μια λεπτομερή αναφορά για το τι πέτυχαν τα ρομπότ στις εγκαταστάσεις. Ανέφερε ότι η ανάπτυξη επεκτάθηκε γρήγορα μετά την αρχική περίοδο εγκατάστασης. Μέσα στους πρώτους έξι μήνες, τα ρομπότ είχαν μεταφερθεί στο Σπάρτανμπουργκ και λειτουργούσαν στο πάτωμα. Μέχρι τον δέκατο μήνα, λειτουργούσαν πλήρεις βάρδιες στη γραμμή συναρμολόγησης.

Η κύρια εργασία τους περιελάμβανε την ανύψωση μεταλλικών μερών από κάδους και την τοποθέτησή τους σε εξαρτήματα συγκόλλησης με ανοχή 5 χιλιοστών. Μετά την τοποθέτηση, οι παραδοσιακοί ρομποτικοί βραχίονες πραγματοποίησαν τη συγκόλληση. Τα ανθρωποειδή χειρίστηκαν τη φόρτωση μετάλλου με χρόνο κύκλου 84 δευτερολέπτων, συμπεριλαμβανομένων 37 δευτερολέπτων για το φορτίο. Η ακρίβεια παρέμεινε πάνω από 99 τοις εκατό, δήλωσε η εταιρεία στο δελτίο τύπου.

Τα ρομπότ ολοκλήρωσαν περισσότερες από 1.250 ώρες λειτουργίας. Η εταιρεία εκτίμησε ότι τα μηχανήματα περπάτησαν περίπου 200 μίλια εντός των εγκαταστάσεων. Η ανάπτυξη ακολούθησε ένα πρόγραμμα βάρδιας 10 ωρών, από Δευτέρα έως Παρασκευή. Αυτές οι μετρήσεις παρουσιάστηκαν ως επιβεβαίωση ότι τα ανθρωποειδή ρομπότ μπορούν να διατηρήσουν βιομηχανικό φόρτο εργασίας για μεγάλα χρονικά διαστήματα μέσα σε ενεργά εργοστάσια.

Είμαστε ενθουσιασμένοι που μοιραζόμαστε τα ρομπότ F.02 που έχουν συμβάλει στην παραγωγή 30.000 αυτοκινήτων στην BMW

Μαθήματα και το μέλλον των ανθρωποειδών

Η εταιρεία ρομποτικής ήταν επίσης διαφανής σχετικά με τις προκλήσεις υλικού κατά την ανάπτυξη. Το αντιβράχιο αναδείχθηκε ως το κύριο σημείο βλάβης λόγω της πολυπλοκότητας της συσκευασίας τριών βαθμών ελευθερίας, της θερμικής διαχείρισης και της καλωδίωσης σε ένα άκρο ανθρώπινου μεγέθους. Η συνεχής κίνηση επιβάρυνε τους μικροελεγκτές και την καλωδίωση, ένα πρόβλημα που σπάνια επισημαίνεται στον τομέα των ανθρωποειδών.

Αυτά τα μαθήματα επηρέασαν τον σχεδιασμό του Figure 03. Το νέο μοντέλο καταργεί την πλακέτα διανομής και την δυναμική καλωδίωση στον καρπό, με τους ελεγκτές κινητήρα να επικοινωνούν πλέον απευθείας με τον κύριο υπολογιστή.

Η απόσυρση του F.02 σηματοδοτεί μια μετάβαση από τις πιλοτικές δοκιμές στην παραγωγή μεγαλύτερης κλίμακας. Η εταιρεία δήλωσε: «Το Figure 02 μας δίδαξε πρώτα μαθήματα για το τι χρειάζεται για να στείλουμε».

Η απόσυρση του στόλου ανοίγει τον δρόμο για το Figure 03, το οποίο η εταιρεία ισχυρίζεται ότι είναι έτοιμο για κλιμακωτή ανάπτυξη.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης