Η Γαλλία καλεί επίσης την Επιτροπή να υιοθετήσει γρήγορα λύσεις made in EU για να ενθαρρύνει τη χρήση ευρωπαϊκών μπαταριών και εξαρτημάτων αυτοκινήτων
Η Γαλλία ζητά από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να παράσχει άμεση χρηματοδότηση στους Ευρωπαίους κατασκευαστές μπαταριών που αντιμετωπίζουν προκλήσεις στην αύξηση της παραγωγής, σύμφωνα με το Euractiv.
Το σχετικό έγγραφο, το οποίο έφτασε σε δημοσιογράφους του Euractiv, προετοιμάστηκε για μια συζήτηση αναφορικά με τον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας κατά την προσεχή συνεδρίαση του Συμβουλίου Ανταγωνιστικότητας, προτείνει στην Επιτροπή να χρησιμοποιήσει το Ταμείο Καινοτομίας της ΕΕ για να προσφέρει μια σταθερή πληρωμή για κάθε κιλοβατώρα χωρητικότητας μπαταριών που παράγεται, καθώς τα γιγαντιαία εργοστάσια επεκτείνουν την παραγωγή τους.
Μεταξύ άλλων, αναφέρει ότι η «επιλεξιμότητα και τα ποσά» θα πρέπει να βασίζονται σε κριτήρια που αποσκοπούν στην ενθάρρυνση της χρήσης τοπικά κατασκευασμένων μπαταριών και εξαρτημάτων, με τη στήριξη να μειώνεται ενδεχομένως μετά από μια αρχική ώθηση.
Στο σχέδιο δράσης της για την αυτοκινητοβιομηχανία του Μαρτίου, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή συμπεριέλαβε ένα τμήμα «ενίσχυσης των μπαταριών» για να βοηθήσει τη βιομηχανία και δεσμεύτηκε να διερευνήσει την άμεση στήριξη της παραγωγής για τους κατασκευαστές μπαταριών της ΕΕ.
Ωστόσο, το Παρίσι εξέφρασε ανησυχίες σχετικά με την ταχύτητα υλοποίησης από την εκτελεστική εξουσία της ΕΕ, υποδεικνύοντας ότι φαίνεται να υπάρχει μικρή μόνο ανάγκη για μια τέτοια άμεση στήριξη.
Το γαλλικό αίτημα για άμεση δράση ευθυγραμμίζεται με τα αιτήματα των κατασκευαστών μπαταριών της ΕΕ για συγκεκριμένη οικονομική βοήθεια.
Το έγγραφο καλεί επίσης την Επιτροπή να υιοθετήσει γρήγορα λύσεις made in EU για να ενθαρρύνει τη χρήση ευρωπαϊκών μπαταριών και εξαρτημάτων αυτοκινήτων.
Η Γαλλία επιθυμεί την ενσωμάτωση αυτής της αρχής σε μια επερχόμενη πρόταση που αποσκοπεί στην αύξηση της υιοθέτησης καθαρών οχημάτων στους εταιρικούς στόλους και ως προϋπόθεση για επιδοτήσεις που αποσκοπούν στην τόνωση της ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα και κρατικές ενισχύσεις στους τομείς της αυτοκινητοβιομηχανίας και των μπαταριών.
Επιπλέον, η γαλλική κυβέρνηση υποστηρίζει ότι μόνο τα οχήματα που περιέχουν ένα συγκεκριμένο ποσοστό κατασκευασμένων στην Ευρώπη εξαρτημάτων θα πρέπει να είναι επιλέξιμα για δημόσιες συμβάσεις προμηθειών, ζητώντας παράλληλα περαιτέρω απλοποίηση για να βοηθηθούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες της ΕΕ να παραμείνουν ανταγωνιστικές, τηρώντας παράλληλα τους κλιματικούς στόχους.
www.worldenergynews.gr
Το σχετικό έγγραφο, το οποίο έφτασε σε δημοσιογράφους του Euractiv, προετοιμάστηκε για μια συζήτηση αναφορικά με τον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας κατά την προσεχή συνεδρίαση του Συμβουλίου Ανταγωνιστικότητας, προτείνει στην Επιτροπή να χρησιμοποιήσει το Ταμείο Καινοτομίας της ΕΕ για να προσφέρει μια σταθερή πληρωμή για κάθε κιλοβατώρα χωρητικότητας μπαταριών που παράγεται, καθώς τα γιγαντιαία εργοστάσια επεκτείνουν την παραγωγή τους.
Μεταξύ άλλων, αναφέρει ότι η «επιλεξιμότητα και τα ποσά» θα πρέπει να βασίζονται σε κριτήρια που αποσκοπούν στην ενθάρρυνση της χρήσης τοπικά κατασκευασμένων μπαταριών και εξαρτημάτων, με τη στήριξη να μειώνεται ενδεχομένως μετά από μια αρχική ώθηση.
Στο σχέδιο δράσης της για την αυτοκινητοβιομηχανία του Μαρτίου, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή συμπεριέλαβε ένα τμήμα «ενίσχυσης των μπαταριών» για να βοηθήσει τη βιομηχανία και δεσμεύτηκε να διερευνήσει την άμεση στήριξη της παραγωγής για τους κατασκευαστές μπαταριών της ΕΕ.
Ωστόσο, το Παρίσι εξέφρασε ανησυχίες σχετικά με την ταχύτητα υλοποίησης από την εκτελεστική εξουσία της ΕΕ, υποδεικνύοντας ότι φαίνεται να υπάρχει μικρή μόνο ανάγκη για μια τέτοια άμεση στήριξη.
Το γαλλικό αίτημα για άμεση δράση ευθυγραμμίζεται με τα αιτήματα των κατασκευαστών μπαταριών της ΕΕ για συγκεκριμένη οικονομική βοήθεια.
Το έγγραφο καλεί επίσης την Επιτροπή να υιοθετήσει γρήγορα λύσεις made in EU για να ενθαρρύνει τη χρήση ευρωπαϊκών μπαταριών και εξαρτημάτων αυτοκινήτων.
Η Γαλλία επιθυμεί την ενσωμάτωση αυτής της αρχής σε μια επερχόμενη πρόταση που αποσκοπεί στην αύξηση της υιοθέτησης καθαρών οχημάτων στους εταιρικούς στόλους και ως προϋπόθεση για επιδοτήσεις που αποσκοπούν στην τόνωση της ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα και κρατικές ενισχύσεις στους τομείς της αυτοκινητοβιομηχανίας και των μπαταριών.
Επιπλέον, η γαλλική κυβέρνηση υποστηρίζει ότι μόνο τα οχήματα που περιέχουν ένα συγκεκριμένο ποσοστό κατασκευασμένων στην Ευρώπη εξαρτημάτων θα πρέπει να είναι επιλέξιμα για δημόσιες συμβάσεις προμηθειών, ζητώντας παράλληλα περαιτέρω απλοποίηση για να βοηθηθούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες της ΕΕ να παραμείνουν ανταγωνιστικές, τηρώντας παράλληλα τους κλιματικούς στόχους.
www.worldenergynews.gr






