Η Επιτροπή πρόκειται να ανακοινώσει για τη δημιουργία μιας ενδιάμεσης κατηγορίας μεταξύ των τετράκυκλων που ζυγίζουν μερικές εκατοντάδες κιλά και όλων των άλλων αυτοκινήτων, έτσι ώστε τα μικρά ηλεκτρικά οχήματα να μην χρειάζεται πλέον να περιλαμβάνουν τόσο εξοπλισμό ασφαλείας και τεχνολογία όσο ένα μεγάλο σεντάν
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σκοπεύει να ανακοινώσει τη δημιουργία μιας νέας κατηγορίας προσιτών μικρών ηλεκτρικών αυτοκινήτων τον Δεκέμβριο, σε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσει τον κινεζικό ανταγωνισμό και να αναζωογονήσει την ευρωπαϊκή αγορά, δήλωσε την Τρίτη ο Ευρωπαίος Επίτροπος Βιομηχανίας Stephane Sejourn σύμφωνα με το Reuters.
Η Επιτροπή εργάζεται για τη δημιουργία μιας ενδιάμεσης κατηγορίας μεταξύ των τετράκυκλων που ζυγίζουν μερικές εκατοντάδες κιλά και όλων των άλλων αυτοκινήτων, έτσι ώστε τα μικρά ηλεκτρικά οχήματα να μην χρειάζεται πλέον να περιλαμβάνουν τόσο εξοπλισμό ασφαλείας και τεχνολογία όσο ένα μεγάλο σεντάν. Μέχρι στιγμής, το χρονοδιάγραμμα μιας τέτοιας μεταρρύθμισης ήταν αβέβαιο.
Στήριξη πωλήσεων
Αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες πιέζουν για κανονιστικές αλλαγές για να υποστηρίξουν τις πωλήσεις μικρών ηλεκτρικών οχημάτων που κατασκευάζονται στην Ευρώπη, σε μια εποχή που οι κινεζικές μάρκες αρχίζουν να κερδίζουν μερίδιο αγοράς στην περιοχή τους. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Renault François Provost συνέστησε την Τρίτη να παγώσουν οι κανονισμοί για την αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρώπη για 10 έως 15 χρόνια, ώστε να ενθαρρυνθεί η εμφάνιση αυτής της κατηγορίας, η οποία θα περιλαμβάνει αυτοκίνητα μήκους έως 4,2 μέτρων.
«Ο στόχος για τους κατασκευαστές είναι να φέρουν στην αγορά νέα μικρά οχήματα με τιμή μεταξύ 15.000 και 20.000 ευρώ, και δεδομένου ότι οι κανονιστικοί περιορισμοί επηρεάζουν επίσης την τιμή, θα δημιουργήσουμε αυτό το κανονιστικό πλαίσιο», δήλωσε ο Ευρωπαίος Επίτροπος Βιομηχανίας Stephane Sejourne στην Ημέρα Αυτοκινητοβιομηχανίας στο Παρίσι.
Πρόσθεσε ότι στοχεύει το νέο πλαίσιο να συμπεριληφθεί στις ανακοινώσεις της Επιτροπής στις 10 Δεκεμβρίου.
www.worldenergynews.gr






