Τελευταία Νέα

Snam και A2A συνεργάζονται για την τροφοδοσία των τρένων της FNM με πράσινο υδρογόνο

Snam και A2A συνεργάζονται για την τροφοδοσία των τρένων της FNM με πράσινο υδρογόνο

Η FNM θα επενδύσει έως και 160 εκατομμύρια ευρώ για να αγοράσει τρένα με υδρογόνο από την γαλλική Alstom

 

Σχετικά Άρθρα

Ο ιταλικός όμιλος φυσικού αερίου Snam και η περιφερειακή εταιρεία κοινής ωφέλειας A2A συνεργάζονται για να εξετάσουν τρόπους τροφοδοσίας των νέων αμαξοστοιχιών υδρογόνου του ιταλικού ομίλου FNM από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, ανακοίνωσαν οι τρεις εταιρείες την Τρίτη 29/12/2020.

Η FNM ανακοίνωσε τον Νοέμβριο ότι θα επενδύσει έως και 160 εκατομμύρια ευρώ για να αγοράσει μια σειρά από τρένα με υδρογόνο από την γαλλική Alstom.
Η A2A αυτό το μήνα υπέγραψε συμφωνία με την FNM αναζητώντας τον καλύτερο τρόπο παροχής πράσινου υδρογόνου για την τροφοδοσία των αμαξοστοιχιών.
«Με αυτήν τη συμφωνία, ενισχύουμε τη δέσμευσή μας να επενδύσουμε στην απανθρακοποιήση των ιταλικών σιδηροδρομικών μεταφορών μέσω υδρογόνου», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Snam, Marco Alvera.
Η Snam, ο μεγαλύτερος όμιλος μεταφοράς φυσικού αερίου στην Ευρώπη, επενδύει στο πράσινο υδρογόνο και επεσήμανε ότι το 70% του δικτύου φυσικού αερίου αποτελείται από σωλήνες «έτοιμοι για υδρογόνο».

Σιδηροδρομικό δίκτυο

Στο τέλος Οκτωβρίου ιταλικός σιδηροδρομικός φορέας Ferrovie dello Stato (FS) υπέγραψε συμφωνία με την Snam για να μελετήσει τη χρήση υδρογόνου για το δίκτυο μεταφορών του.
Οι δύο εταιρείες είχαν ανακοινώσει ότι θα συγκροτήσουν ομάδα εργασίας για την αξιολόγηση πιλοτικών έργων αντικατάστασης των ορυκτών καυσίμων στο εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο με υδρογόνο.
Η συμφωνία ήταν η πρώτη του είδους της στην Ευρώπη μεταξύ μιας εθνικής σιδηροδρομικής εταιρείας και ενός ενεργειακού ομίλου, καθώς το υδρογόνο αναδύεται ως πιθανή λύση για την επίτευξη των κλιματικών στόχων.
«Οι σιδηροδρομικές μεταφορές υδρογόνου είναι μια βασική καινοτομία ικανή να κάνει τις εμπορευματικές και επιβατικές μεταφορές πιο περιβαλλοντικά βιώσιμες στα υπόλοιπα σιδηροδρομικά τμήματα που δεν έχουν ακόμη ηλεκτρισμό», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της FS Gianfranco Battisti.
Το υδρογόνο σήμερα είναι πολύ ακριβό για ευρεία χρήση, αλλά καθώς μειώνεται το κόστος, κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο το επιδιώκουν να αντικαταστήσουν τα ορυκτά καύσιμα σε τομείς όπου η ηλεκτροδότηση δεν είναι εύκολη λύση.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει εκπονήσει ένα σχέδιο για την επέκταση της παραγωγής και της χρήσης υδρογόνου για την επίτευξη ενός στόχου καθαρών μηδενικών εκπομπών έως το 2050.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης