Ένα χρόνο πριν άρχισε μια διορθωτική αλλά άδικη πορεία για την κεφαλαιοποίηση της Motor Oil, λόγω μιας συγκυρίας υπερφορολόγησης αλλά και ζημιών στο διυλιστήριο.
Σήμερα, η μετοχή έχει ανακάμψει κοντά στα 25 ευρώ, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι έχει αποτιμήσει την πραγματική αξία και τις προοπτικές του ομίλου κι αυτό γιατί η σταδιακή βελτίωση των περιθωρίων διύλισης με την άνοδο των τιμών του πετρελαίου, η ανθεκτικότητα της κερδοφορίας αλλά και η πλειάδα των assets σε νέους κλάδους όπως οι ΑΠΕ, δημιουργούν αξίες οι οποίες σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να είναι χαμηλότερες από 3 δισ. ευρώ.
Σε αυτό πρέπει να προστεθεί η σταθερά υψηλή μερισματική απόδοση που έχει εξασφαλίσει το management του Ομίλου, κυρίως όμως η αποτίμηση των assets της MORE, τα οποία από μόνα τους ξεπερνούν το 1,5 δισ.
Με τα δεδομένα αυτά, η μετοχή της ΜΟΗ έχει επανέλθει στις πρώτες επιλογές για τη χρηματιστηριακή αγορά και αναμένεται στο επόμενο διάστημα να γράψει νέα ιστορικά υψηλά.
www.worldenergynews.gr
Σήμερα, η μετοχή έχει ανακάμψει κοντά στα 25 ευρώ, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι έχει αποτιμήσει την πραγματική αξία και τις προοπτικές του ομίλου κι αυτό γιατί η σταδιακή βελτίωση των περιθωρίων διύλισης με την άνοδο των τιμών του πετρελαίου, η ανθεκτικότητα της κερδοφορίας αλλά και η πλειάδα των assets σε νέους κλάδους όπως οι ΑΠΕ, δημιουργούν αξίες οι οποίες σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να είναι χαμηλότερες από 3 δισ. ευρώ.
Σε αυτό πρέπει να προστεθεί η σταθερά υψηλή μερισματική απόδοση που έχει εξασφαλίσει το management του Ομίλου, κυρίως όμως η αποτίμηση των assets της MORE, τα οποία από μόνα τους ξεπερνούν το 1,5 δισ.
Με τα δεδομένα αυτά, η μετοχή της ΜΟΗ έχει επανέλθει στις πρώτες επιλογές για τη χρηματιστηριακή αγορά και αναμένεται στο επόμενο διάστημα να γράψει νέα ιστορικά υψηλά.
www.worldenergynews.gr






