Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ παραμένει μια ελκυστική επενδυτική ευκαιρία στον Ευρωπαϊκό τομέα υποδομών, με σημαντικό περιθώριο ανόδου
Νέα, υψηλότερη τιμή – στόχο δίνει για τη μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η Πειραιώς Χρηματιστηριακή, ανεβάζοντας την στα 31 ευρώ, από 25,20 προηγουμένως.
Η αναβάθμιση ήρθε σε συνέχεια του στρατηγικού deal με την Motor Oil, τη νέα αποτίμηση του χαρτοφυλακίου παραχωρήσεων, που πλέον ανέρχεται στα 2,3 δις, αλλά και της ισχυρής κερδοφορίας της κατασκευής.
Σύμφωνα με την τελευταία ανάλυση της χρηματιστηριακής, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ παραμένει μια ελκυστική επενδυτική ευκαιρία στον Ευρωπαϊκό τομέα υποδομών, με σημαντικό περιθώριο ανόδου, σε συνέχεια του μεγάλου χαρτοφυλακίου έργων στην Ελλάδα αλλά και τις ευκαιρίες επέκτασης στο εξωτερικό.
Σύμφωνα με τους αναλυτές, για τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η άσκηση αποτίμησης Sum Of The Parts δίνει μια αξία 3,2 δις (μετά από ένα 10% holding discount) που οδηγεί την τιμή στόχο στα 31 ευρώ ανά μετοχή.
Η αξία των παραχωρήσεων εκτιμάται στα 2,3 δις, εκ των οποίων τα 1,8 δις προέρχονται από τους αυτοκινητοδρόμους (μη συμπεριλαμβανομένου του BOAK) και με την αξία της συμμετοχής στην Αττική Οδό (90%) να ανέρχεται στα € 974 εκατ.
Ο τομέας κατασκευών αποτιμάται στα 0,87 δις ευρώ σε συνέχεια των δυνατών ταμειακών ροών και της υψηλής ποιότητας του ανεκτέλεστου. Τέλος στα 0,6 δις αποτιμάται ο τομέας ενέργειας μετά το στρατηγικό deal με την Motor Oil.
Σε επίπεδο εκτιμήσεων, οι συνολικές πωλήσεις για το 2025 αναμένοντα στα € 3,5 δις με το EBITDA στα 605 εκατ. και τα καθαρά κέρδη στα 136 εκατ. Για το 2026 (και ενοποιώντας με την μέθοδο της καθαρής θέσης πλέον τον τομέα ενέργειας), οι πωλήσεις εκτιμώνται στα € 2,4 δις, με το EBITDA στα 612 εκατ. και τα καθαρά κέρδη στα 195 εκατ. Για το 2028-29 τα EBITDA του Ομίλου εκτιμώνται περίπου στα 800 εκατ. και τα καθαρά κέρδη περίπου στα 300 εκατ.
Η αναβάθμιση ήρθε σε συνέχεια του στρατηγικού deal με την Motor Oil, τη νέα αποτίμηση του χαρτοφυλακίου παραχωρήσεων, που πλέον ανέρχεται στα 2,3 δις, αλλά και της ισχυρής κερδοφορίας της κατασκευής.
Σύμφωνα με την τελευταία ανάλυση της χρηματιστηριακής, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ παραμένει μια ελκυστική επενδυτική ευκαιρία στον Ευρωπαϊκό τομέα υποδομών, με σημαντικό περιθώριο ανόδου, σε συνέχεια του μεγάλου χαρτοφυλακίου έργων στην Ελλάδα αλλά και τις ευκαιρίες επέκτασης στο εξωτερικό.
Σύμφωνα με τους αναλυτές, για τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η άσκηση αποτίμησης Sum Of The Parts δίνει μια αξία 3,2 δις (μετά από ένα 10% holding discount) που οδηγεί την τιμή στόχο στα 31 ευρώ ανά μετοχή.
Η αξία των παραχωρήσεων εκτιμάται στα 2,3 δις, εκ των οποίων τα 1,8 δις προέρχονται από τους αυτοκινητοδρόμους (μη συμπεριλαμβανομένου του BOAK) και με την αξία της συμμετοχής στην Αττική Οδό (90%) να ανέρχεται στα € 974 εκατ.
Ο τομέας κατασκευών αποτιμάται στα 0,87 δις ευρώ σε συνέχεια των δυνατών ταμειακών ροών και της υψηλής ποιότητας του ανεκτέλεστου. Τέλος στα 0,6 δις αποτιμάται ο τομέας ενέργειας μετά το στρατηγικό deal με την Motor Oil.
Σε επίπεδο εκτιμήσεων, οι συνολικές πωλήσεις για το 2025 αναμένοντα στα € 3,5 δις με το EBITDA στα 605 εκατ. και τα καθαρά κέρδη στα 136 εκατ. Για το 2026 (και ενοποιώντας με την μέθοδο της καθαρής θέσης πλέον τον τομέα ενέργειας), οι πωλήσεις εκτιμώνται στα € 2,4 δις, με το EBITDA στα 612 εκατ. και τα καθαρά κέρδη στα 195 εκατ. Για το 2028-29 τα EBITDA του Ομίλου εκτιμώνται περίπου στα 800 εκατ. και τα καθαρά κέρδη περίπου στα 300 εκατ.
www.worldenergynews.gr






