Η σιιτική, πολιτική και στρατιωτική οργάνωση της Υεμένης που υποστηρίζεται από το Ιράν, κατήγγειλε μεγάλες εταιρείες όπως οι Maersk και MSC - Ανέφερε ονόματα συγκεκριμένων καραβιών
Οι Χούθι της Υεμένης (σιιτική, πολιτική και στρατιωτική οργάνωση που υποστηρίζεται από το Ιράν), συνεχίζουν το αίτημά τους να σταματήσουν όλες οι ναυτιλιακές μεταφορές προς και από το Ισραήλ, στο πλαίσιο του λεγόμενου αποκλεισμού των ισραηλινών λιμανιών.
Στην τελευταία τους κίνηση, οι μαχητές αποκάλυψαν ότι παρακολουθούν τις κινήσεις μεμονωμένων πλοίων μεταξύ Αιγύπτου, Τουρκίας και Ισραήλ χρησιμοποιώντας δεδομένα AIS.
Παράλληλα κατήγγειλαν μεγάλες εταιρείες (συμπεριλαμβανομένων των Maersk και MSC).
Η ομάδα επανέλαβε τις απειλές της αυτό το καλοκαίρι εναντίον όλων των πλοίων που είχαν οποιαδήποτε σχέση με το Ισραήλ, ανεξάρτητα από την εθνικότητα της ναυτιλιακής εταιρείας. Προειδοποίησαν ότι τα πλοία πρέπει να σταματήσουν τις προσεγγίσεις τους στο Ισραήλ και ότι οποιαδήποτε εταιρεία που δεν το κάνει θα αντιμετωπίσει επιθέσεις οπουδήποτε εντός της εμβέλειας των Χούθι.
Οι επιθέσεις στο Magic Seas και στο Eternity C (φορτηγά πλοία βυθίστηκαν από τους Χούθι στις αρχές Ιουλίου, με το τελευταίο να στοιχίζει τη ζωή σε πολλαπλούς ανθρώπους), αναφέρθηκαν ως αντίποινα για τις ναυτιλιακές εταιρείες που έστειλαν πλοία στο Ισραήλ.
Στην τελευταία τους ανάρτηση στο διαδίκτυο και στα ΜΜΕ, οι Χούθι προσδιορίζουν 9 πλοία που λένε ότι έχουν προσεγγίσει ισραηλινά λιμάνια στις 2 και 3 Αυγούστου.
Όλα τους προέρχονταν ή κατευθύνονταν σε λιμάνια στην Αίγυπτο ή την Τουρκία.
Η οργάνωση ανέφερε τα ακόλουθα:
«Τα δεδομένα υπογραμμίζουν τη συνεχιζόμενη εμπορική δραστηριότητα μεταξύ της Τουρκίας και του ισραηλινού καθεστώτος.
Τα δεδομένα αποκάλυψαν επίσης ότι η Αίγυπτος συνεχίζει να εισάγει αγαθά από το Ισραήλ.
Αυτή η δραστηριότητα υπογραμμίζει τις συνεχιζόμενες εμπορικές σχέσεις με το Ισραήλ, παρά τις περιφερειακές και διεθνείς εκκλήσεις για οικονομική αποδέσμευση».
Τα πλοία που αποκάλυψαν
Επικαλούνται το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων MSC Oscar (είπαν ότι έφτασε στο Ασντόντ του Ισραήλ από το λιμάνι Ασίας της Τουρκίας μεταφέροντας 18.400 εμπορευματοκιβώτια).
Αναφέρουν ότι το MSC Tuxpan μετέφερε 5.060 εμπορευματοκιβώτια και απέπλευσε από το Ασντόντ στο Πορτ Σάιντ της Αιγύπτου.
Το Maersk Narmada (που αναφέρεται ως πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων) αναφέρεται επίσης ως πλοίο που προέρχεται από το Iskenderun της Τουρκίας προς τη Χάιφα και συνέχισε προς τη Μερσίνη της Τουρκίας, μεταφέροντας 2.478 εμπορευματοκιβώτια, αναφέρει η ομάδα.
Αναφέρει ότι 2 άλλα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (Marla Tiger και YM Winner), έχουν επίσης φτάσει στο Ισραήλ.
Ανέφεραν ακόμη καράβια μεταφοράς χύδην φορτίου Aquis Perla, Neco K και Pardus, καθώς και ένα πλοίο μεταφοράς τσιμέντου, το Nova Coralia. Αναφέρουν ένα φορτηγό πλοίο, το Halo, και το πλοίο μεταφοράς αυτοκινήτων Lider Bulut, το οποίο, όπως είπαν, ταξίδεψε από το Ashdod στο Port Said.
Λόγω αυτών των αυξημένων απειλών, οι μεταφορείς, ως επί το πλείστον, συνέχισαν να αποφεύγουν την Ερυθρά Θάλασσα.
www.worldenergynews.gr






