Βιομηχανία & Απανθρακοποίηση

Ποια ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία επενδύει στην χρήση υδρογόνου; (Eco News)

Ποια ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία επενδύει στην χρήση υδρογόνου; (Eco News)
Η ιαπωνική μάρκα όχι μόνο προωθεί την ατζέντα για την κυκλοφορία οχημάτων υδρογόνου, αλλά επιδιώκει να επενδύσει στο πλήρες οικοσύστημα υδρογόνου

Δεδομένου ότι ο κόσμος παραμένει γοητευμένος από τη διαφημιστική εκστρατεία για την ηλεκτροκίνηση με μπαταρίες, μια ιστορική ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία επανεξετάζει την ατζέντα του υδρογόνου. Ενώ τόσο η Toyota όσο και η Kia εργάζονται στο χαρτοφυλάκιο ηλεκτρικών οχημάτων (EV) τους, μια άλλη αυτοκινητοβιομηχανία έχει καταστήσει σαφές ότι το υδρογόνο είναι το καύσιμο μηδενικών εκπομπών που αποτελεί βασικό μέρος του μέλλοντός της και αυτή η αυτοκινητοβιομηχανία ενδιαφέρεται για ένα βιώσιμο μέλλον.

Μια στροφή προς τα σχήματα υδρογόνου

Με τα οχήματα κυψελών καυσίμου υδρογόνου, το πρόβλημα παραμένει ότι οι άνθρωποι θα αγοράζουν αυτά τα οχήματα όταν υπάρχει η υποδομή, αλλά η υποδομή θα κατασκευαστεί μόνο όταν οι άνθρωποι αρχίσουν να αγοράζουν περισσότερα από αυτά τα οχήματα.

Η ιαπωνική μάρκα όχι μόνο προωθεί την ατζέντα για την κυκλοφορία οχημάτων υδρογόνου, αλλά επιδιώκει να επενδύσει στο πλήρες οικοσύστημα υδρογόνου. Το πρόσφατα αποκαλυφθέν CR-V e: FCEV του 2025 είναι ένα τέτοιο όχημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου που θα είναι διαθέσιμο προς μίσθωση στην Καλιφόρνια. Η ομορφιά αυτού του οχήματος κυψελών καυσίμου υδρογόνου είναι το εφεδρικό του σχέδιο για μια μπαταρία plug-in 17,7 kWh που επιτρέπει 44 χιλιόμετρα καθαρής ηλεκτρικής οδήγησης, η οποία είναι η καλύτερη για αυτόν τον τύπο υβριδικού plug-in με υδρογόνο.

Ενώ το αυτοκίνητο είναι κάτι που σε κάνει να το οδηγείς άνετα, η εταιρεία αποφασίζει να εφαρμόσει τις συστοιχίες κυψελών καυσίμου δεύτερης γενιάς σε πολλούς διαφορετικούς τομείς, γεγονός που το κάνει να ξεχωρίζει. Έτσι, η υψηλή ισχύς εξόδου είναι σε ζήτηση. Δεδομένου ότι οι μπαταρίες δεν μπορούν να καλύψουν τη ζήτηση, η ανάγκη για καύσιμο υδρογόνου είναι ακόμη πιο πραγματική.

Οι σταθμοί ανεφοδιασμού υδρογόνου θα γίνουν πολύ πιο οικονομικά βιώσιμοι εάν αυξηθεί η ζήτηση για αυτούς τους σταθμούς ανεφοδιασμού. Με περισσότερους σταθμούς ανεφοδιασμού υδρογόνου, όλα τα προβλήματα σχετικά με την υποδομή υδρογόνου θα επιλυθούν.

Κοιτάζοντας πέρα ​​από το καπό του CR-V e:F CEV του 2025

Προς το παρόν, το CR-V e:FCEV κλέβει την παράσταση ως ένα συμπαγές SUV, αλλά αυτό που κρύβεται κάτω από το καπό είναι σίγουρα το εντυπωσιακό. Υπάρχει ένα σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου που χρησιμοποιείται για την τροφοδοσία του ηλεκτροκινητήρα που είναι τοποθετημένος στο μπροστινό μέρος. Τα καλά νέα είναι ότι αυτός ο ηλεκτροκινητήρας είναι ικανός να αποδίδει 174 ίππους και 229 lb-ft ροπής. Όταν η μπαταρία είναι πλήρως φορτισμένη, το όχημα μπορεί να επιτύχει αυτονομία 270 μιλίων, χάρη στη δεξαμενή υδρογόνου 4,3 κιλών.

Η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί σε περίπου δύο ώρες με φορτιστή Επιπέδου 2. Οι δυνατότητες αμφίδρομης φόρτισης διασφαλίζουν ότι το όχημα γίνεται και πηγή ενέργειας, ειδικά κατά τη διάρκεια διακοπών ρεύματος. Όλα αυτά τα εκπληκτικά χαρακτηριστικά αποτυπώνονται σε ένα σχετικά διακριτικό όχημα με γυαλιστερές μαύρες ζάντες 18 ιντσών μπροστά και πίσω, που διαθέτει θερμαινόμενα δερμάτινα καθίσματα και κομψό ήχο με το ηχοσύστημα Bose με 12 ηχεία.

Στρατηγικές κινήσεις στην πρωτοπορία του υδρογόνου

Η Toyota αποχωρεί από την ατζέντα του υδρογόνου, ενώ μια άλλη ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία εξακολουθεί να πιέζει για το υδρογόνο. Παρά την είδηση ​​ότι η Shell έκλεισε όλους τους σταθμούς ανεφοδιασμού υδρογόνου στην πολιτεία, η True Zero εξακολουθεί να θεωρείται ένας από τους μεγαλύτερους προμηθευτές καυσίμων.

Έτσι, ενώ η Toyota αναζητά πρωτοποριακά καύσιμα, αυτή η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία κάνει μια στρατηγική κίνηση όσον αφορά το υδρογόνο συμπεριλαμβάνοντας μια εφεδρική μπαταρία. Η εταιρεία παρέχει επίσης επιδοτήσεις καυσίμων για να ενθαρρύνει τους χρήστες να αγαπήσουν και το υδρογόνο. Η ιδέα είναι να μισθωθούν αρχικά μόνο περίπου 300 μονάδες του CR-V e: FCEV.

Ποια ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία εξετάζει το ενδεχόμενο χρήσης υδρογόνου ως καύσιμο;

Παραμένοντας πρόθυμη να πουλήσει μόνο οχήματα μηδενικών εκπομπών έως το 2040, η Honda διατηρεί το όραμά της για το υδρογόνο. Η Honda έχει θέσει ως στόχο να είναι πλήρως ουδέτερη από άποψη άνθρακα για όλες τις δραστηριότητές της έως το 2050. Ενώ αυτή η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία κατανοεί την αξία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία, δεν εγκαταλείπει το κίνητρό της για το υδρογόνο, καθώς αναγνωρίζει ότι οι μπαταρίες ενδέχεται να υπολείπονται σε ορισμένες πτυχές.

Με πολλές άλλες ανταγωνιστικές μάρκες να στρέφουν την προσοχή τους στις νίκες για τα ηλεκτρικά οχήματα, αυτή είναι μια αυτοκινητοβιομηχανία που αποχαιρετά τα ηλεκτρικά οχήματα και αναζητά μεγαλύτερες επιλογές καυσίμων. Προς το παρόν, η Honda ακολουθεί αυτή την πορεία του υδρογόνου μόνη της, αλλά με ένα σαφές όραμα κατά νου. Η Honda μπορεί κάλλιστα να ξεκινά έναν μετασχηματισμό του υδρογόνου.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης